Türk Markalarını Yutan Devler…

9 Ağu
2006
(121 oy, ortalama: 5 üzerinden 4.56)
Loading ... Loading ...

AlışŸverişŸ sırasında, raflardaki ürünleri incelemek artık bende bir alışŸkanlık haline geldi, özellikle sürekli kullandığım markaların hangi ülkelere ait olduğunu araşŸtırıyorum alternatif olarak yerli bir ürün var mı diye bakınıp daha sonrada alıp almayacağıma karar veriyorum.

Bu alışŸkanlığım birçok insan için belkide saçma gelebilir ne var kardeşŸim beğeniyorsan al kullan diyebilirsiniz ve belkide haklısınızdır.
Son zamanlarda devamlı yabancı firmalar tarafından kendi markalarına ileride rakip olabilecek veya çeşŸitli pazarlara “Türk Markası” altında girebilmek adına Türk firmalarının alındığını, birçoğumuz medya yada gözlemlerimiz sonucunda öğreniyoruz. Ayrıca bu firmalar sadece yerli fabrikaları ve markaları satın alıp kendi bünyelerine katmakla yetinmiyorlar, “Türk Malı” veya “Türk markası” damgası altında bu ürünleri raflarda satmaya devam ediyorlar.

Türkiye’deki markalarımız firmalarımız dışŸ alımlara bukadar dayanıksız mı? Yıllarca mücadele edip kurdukları fabrikalarını oluşŸturdukları markalarını bukadar kolay pes edip satmaları normal mi acaba diye düşŸünmeye başŸlamamak mümkün değil. Yoksa bu satışŸlardan kazandıkları paralar ile Türkiye’mize yeni fabrikalar ve markalar mı kazandırıyorlar? Hiç sanmıyorum…

{lang: 'tr'}

Türk Markalarını Yutan Devler… için, 101 yorum var.

Avatar

pınar

Mart 12, 2007, 00:03

Bu belirttiğiniz markaların yüzde yüz türk malı ve türk patronları ve türk sermeyesi olması beni öncelikle bunları almaya yöneltecek.daha kapsamlı bilgilerin bilgilerimize sunulmasını arz ederim. Bu bilinçlendirme çalışŸmalarınız çin tebrik ederim

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 75 -1 1

Avatar

y100y

Mart 12, 2007, 00:03

Merhaba Pınar hanım,

Elimden geldiğince Türk sermayesinin ve işŸ gücünün üst seviyede kullanıldığı ürünleri tanıtmaya çalışŸıyorum.. Fakat herşŸeye rağmen yanılgıya düşŸtüğüm yada hata yaptığım yazılar olabilir.

Zaten blog’taki amaç yanılgıya düşŸülen konularda kullanıcıların uyarması ve bilgilendirmesi.

Zamanla bilgiler diğer kullanıcıların desteğiyle dahada güvenilir hale gelecektir.

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 34 -1 0

Avatar

oğuz

Mart 28, 2007, 10:03

Pınar hanım size katılıyorum.Bende sizin gibi türklerin
sattıkları malları alıcağım bu arada sizi tebrik ediyorum…Size ileriki dönemde başŸarılar diliyoru
Türk fabrikarlından ve üreticilere çok teşŸekkür ediyorum…

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 28 -1 1

Avatar

Emel

Nisan 20, 2007, 21:04

ܖncelikle bu site için emeği geçenlere teşŸekkür etmek gerek.Ben yaşŸı elliye yaklaşŸmışŸ bir hanım olarak zaten yerli malı haftalarıyla büyümüşŸ biriyim ve kendimi bildim bileli teknolojik aletler haricinde özellikle giyim-kuşŸam-ayakkbı-yiyecek-temizlik ürünleri gibi günlük kullanımda sıklıkla tükettiğimiz ürünlerde yıllardan beridir hep yerli markaları tercih ediyorum.ürün kalitesi ne olursa olsun.yeter ki sağlığıma zarar vermeyeceğinden emin olayım.önce bir kez satın alıp deniyorum özellikle yeni duyulan bir ürün adını,memnun kalırsam hem kendim hem eşŸ-dost çevremde kullanılmasını öneriyorum.özellikle biz hanımların tüketimdeki payımızı düşŸünürsek en hassas olması gerekn bir kesim olduğumuz ortaya çıkar.Tekrar teşŸekkürler bu konuya öncelik veren dostlara….

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 26 -1 1

Avatar

cellocool

Nisan 21, 2007, 16:04

çok haklısın..

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 15 -1 2

Avatar

semih

Mayıs 11, 2007, 07:05

bu konuda herkesi bilinçlendirmeli herkesi olaya karşŸı ilgi duymsasını sağlamalıyız

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 22 -1 1

Avatar

fatih

Mayıs 12, 2007, 18:05

benn 16 yaşŸında bir gencim bugüne kadar türk mallarından başŸka mal almamaya büyük bir özen gösteriyorum.ama yabancılar piyasayı ele geçirmek pahasına ellerinden geleni yapıyorlar ve bizim ise yapmamız gereken buna karşŸı direnmemiz gerekir coco cola bu yolla ne kadar para kazanaıyor türkiyeden cola turkanın reklamı cıktı abd de millet raklamda oynayanı vatan haini ilan etti bizim de biraz bunları yapmamız gerekiyor…saygılarımla

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 29 -1 2

Avatar

özgür murat ocak

Haziran 30, 2007, 22:06

arkadaşŸlar yerli malı kullanmak istiyorsanız aldığınız ürünlerdeki barkod numarasının 869 rakamıyla başŸlamasına dikkat edin.çünkü 869 türkiyenin barkod numarasıdır ve bu barkod numarası ile başŸlayan ürünler birşŸekilde türkiyede üretilmişŸtir.

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 17 -1 3

Avatar

orhan meriç

Ağustos 11, 2007, 22:08

kaliteli futbol topu üreten bir firmayız.ürettiğimiz fut-
bol topunun kalite ve görünüşŸ bakımından diğer yabancı marka toplardan ( MİKASA MOLTEN VB.)bir farkı olmadıgı halde satışŸında zorlanıyoruz.pazarlama ağı gelişŸmişŸ yerli firmaları neden yabancı marka topları tercih ettiği,yerli üreticiye destek vermediği sorgulanması gereken bir vakkadır.KINETIX gibi yerli üretim yapıp güçlü pazarlama ağı olan bir firmanın kaliteli futbol topu piyasasındada etkili olması için beraber çalışŸma fikrimizin ilgi uyandırmasını dileriz. saygılarımla………..

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 26 -1 1

Avatar

y100y

Ağustos 12, 2007, 14:08

Sayın Orhan Meriç,

Eğer firmanız ve ürünleriniz ile ilgili bilgileri (tanıtım, resim, ürün özellikleri vb…) yuzde100@webtasarimcisi.com adresine gönderirseniz. Yuzde100Yerli.com sitesinde firmanıza yer ayırmak isteriz.

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 13 -1 1

Avatar

nedim

Ağustos 30, 2007, 21:08

sn. emel hn ın hassasiyetine katılıyor ve saygı duyuyorum
biz belli bir jenerasyon türk mallarının kullanılması yönünde öğretmenlerimizden ve ailemizden yeteri kadar eğitim aldık . nasıl bunu yeni nesillere taşŸıyamadık da marka meraklısı yaptık bunu da sorgulamak lazım . son zamanlardaki türk mucitleri rüzgarından kasırgalar yaratabiliriz . bunu fırsat bilelim. saygılarımla

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 11 -1 0

Avatar

Azeri-Turk

Ağustos 31, 2007, 15:08

Konuyu yazan kardesimi opuyorum,helel olsun sana vatanin nimetleri!!!!Sana katiliyorum,ben de senin gibi urunleri inceliyorum TURK maliysa aliyorum.Tum TURK kardeslerim gelin hepimiz bir olup yalniz TURK mali alalim!!!!!!!Yabanci markalari devlestirmeyelim!!!!Cunki biz onlarin urununu alirken onlara katki sagliyoruz ki,gel TURK markalarini yut.YALNIZ TURK MALI ALALIM!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 20 -1 0

Avatar

shelltox

Eylül 1, 2007, 18:09

bu ülkede üretim yapmak çok zor. her detayıyla hemde.

adam yıllar yılı bunalıyor, direnci kırıldığı dönemde de biri teklif verince mal sahibi satıyor markayı.

bunlar muhtemelen yeni şŸeyler kurmuyorlardır. Ama bunun dışŸındakiler sanırım bu satışŸları fırsat olarak değerlendiriyorlar.

ܜrünlerin üstünde Türk malı yazmaya devam edyiordur kesin. Zaten adamlar bu yüzden alıyorlar markaları. Aslında tesisler kadar, müşŸterileri de önemli yabancı markalar için. Hatta bazen daha bile önemli oluyor.

Yanlız yerli malı üretenler bu olayları drama boyutuna getirip, milliyetcilikten fırsat kazanmamalılar bence. Ne yapıyorsa, pazarda bir yer etmek için yapmalı. Sonuçta müşŸteri sonuna kadar özgür istediğini almakta. MüşŸterisine daha ne istiyorsun diyen üretici kayboluyor zamanla, kaybolmalı da!

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 7 -1 0

Avatar

Cenk

Ekim 28, 2007, 05:10

Burada veya başŸka bir sitede okumuşŸtum, Türk üretimi malların barkodu “869″ ile başŸlıyor. Örneğin Coca Cola, İzmir veya İstanbul’da şŸişŸelenmesine rağmen barkodu 5 ile başŸlıyor, demek ki paramız yurtdışŸına uçuyor…bununla birlikte Yedigün Pepsi izniyle ürün çıkarıyor ama barkodu 869′la başŸlıyor eminim ki paramızın çoğu içeride kalıyor…hangisi türk hangisi değil ikileminde kalanlara en azından bir yardım olur. Bu arada İpana’yı Türk sanmayın Mısır’dan ve Brezilya’dan ithal ediliyor. Signal ve Evyap’ın Sanimino (doğru yazdığımı umarım) Türkiye’de üretilenler. İpana almamanızı tavsiye ederim….

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 13 -1 0

Avatar

Emine ALBAYRAK

Kasım 9, 2007, 11:11

Değerli arkadaşŸ,
ben kendimi bildim bileli Türk malı ifadesini gördüğüm malları alıyorum. Almak istediğim şŸey de,eğer Türk malı yoksa ancak, yabancı mal alırım. Ben Türküm ve Türk malını kullanmak istiyorum.Kendi ailelerimzi, kendi çocuklarımızı doyurmak istiyorum. Yabancıların cebini doldurmak değil.
Alacağım her türlü malzemede önce barkotunu bakıyorum (869)görürsem alıyoum.Artık barkot dünyamıza girdi.ܖnceden
Türk malı diye yazardı.Ama şŸimdi Türk malı olduğunu simgeleyen 869 zu unutmayacağız.Ben ürünlerde 869′zu görüyorum, BİRTEK TAVUK-PİLİ܇ gibi ürünler üzerinde 869 zu görmüyorum.Türk malı olduğundan emin olduğumu sandığım Köytür – cp. gibi. ürünlerin üzerinde bile 2100 ile başŸlıyor.Bunu bir türlü anlayamadım.Beni bu konuda aydınlatırsanız çok mutlu olacağım.şŸuana kadar çevremde pek çok kişŸiye sordum, onlarda benim gibi 869 arıyorlar ama henüz bulamadık. LܜTFEN BENİ BU KONUDA BİLGİLENDİRİN!
İyi çalışŸmalar diliyorum.

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 9 -1 0

Avatar

özkan gülten

Aralık 10, 2007, 01:12

ben sizden bir evin gıda ihtiyaçları için kesinlikle yüzde yüz yerli ürünlerin(yabancı ortaksız ve katkı maddeleri dahil yerli olan)listesini rica ediyorum.

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 14 -1 0

Avatar

Remzi GܜL

Ocak 1, 2008, 00:01

Bende ܖzkan Gülten arkadasimiza katiliyorum ve %100 Türk mali olan markalarin listesi hazirlanip, milletimizi bilgilendirilmesi gerektigini düsünüyorum..Bu konuda herkesin elinden geleni yapacagina inaniyorum..Ayrica diger tespitte bulunan ve hassasiyet gösteren arkadaslari da kutlarim…

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 9 -1 0

Avatar

y100y

Ocak 1, 2008, 05:01

Merhaba ܖzkan bey,

Direk üreticiden bilgi gelmediği taktirde bahsettiğiniz şŸekilde tüm kaynakların (makine, hammadde, işŸ gücü vs…) yerli firmalardan kullanıldığı bir ürün bulabilmemiz imkansız. Bulsak bile önermemiz yanlışŸ olur.

Bu sitenin amacı büyük çoğunlukta yerli kaynak kullanılarak üretilen ürünlerin tanıtımına katkı sağlamaktır.

Bazen bizler de hataya düşŸebilmekteyiz, zaten sitenin web günlüğü yapısında olup yorumlara açık olmasının nedeni de hataya düşŸtüğümüz konularda kullanıcılarımızın bilgilendirmesi ve diğer kullanıcıları uyarması içindir.

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 5 -1 0

Avatar

cihan topçu

Ocak 1, 2008, 21:01

arkadaşŸlar kesinlikle katılıyorum yabancı markaların bu ülkede barınmasını veya barınmamsını saglayacak olanlar bizlerden baskaları değil.yabancı marka almayalım.bide türk amrkası derken lcw.colins mavi kinetix bunlar dısında hangileri var . bide kimse alınamasın ama 869 un dogru olup olmadıgnı nerden bilecegiz ya yabancıların bi uygulamasıysa . iyi günler diliyorum

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 5 -1 0

Avatar

fatih

Şubat 9, 2008, 22:02

slm abi çok sinirliyim size nasıl anlatsam bilmiyorum bir tane takım elbise almaya karar verdim pazara çıktım belki yalan yok 10 tane mağaza gezdim elbise alacağım tam güzel diyorum markasına bakıyorum alman ingiliz çin vs mallar kızsım ve mağazanın bir tanesine burasa hiç türk malı yokmu diye yok dedi neyse başŸka ufak bir dükkana girdim altınyıldız varmı diye sordum var dedi türk malı dimi diye sordum adam ewet ama kumaşŸı türkiyeden çine gidip işŸlenip geri geliyor dedi ve bende almadım velhasıl bir tane %100 türk malı bulamadım sizden isteğim ricam bana türk mallarının listesini yollayabilirmisiniz türkiyede türk malına hasret kaldık saygılarımla

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 10 -1 0

Avatar

hikmet özgür

Mart 4, 2008, 15:03

Herkese merhaba..ArkadaşŸlar bütün mesele,şŸumudır’ki..?ürtim yapan ve satan (yurt içinde ve dışŸında)sıkışŸtığı zaman -devlet bani kurtarsın,bankalardan kredi alıp,onuda ekonomik kerizleri bahane ederek..devletin üstüne yıkamsımıdır..Yoksa gecesini gündüzüne katarak devletine ve milletine faydalı olmak,çalışŸtırdığı işŸcilere ekmek kapısımı olmaktır..??şžirketlerin bilhassa devletin ululararası siyastine yön verebilecek sektörlerde köşŸe başŸlarını tutan şŸirketlerin tepe yöneticileri;ulaslarrası bir ekonomik krizi önceden haber aldıklarında,hemen ya borsada manipülasyon yapmaktalar;yutturamazlarsada,şŸirketi kurtarmak-veya koltuğunu kurtarmak adına bu işŸi devlete yıkabilmektedir..Bunuda iyi kullanan siyastciler..!YABANCI SERMAYE BİLMEM BU SENE 10 MİLYAR DOLAR OLUR.!! DİYEREK şžOVENİZM YAPABİLMEKTEDİR..
SELAMLAR..

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 2

Avatar

figen

Mart 12, 2008, 16:03

bilgileriniz için teşŸekkürler çok faydalı işŸler ama sormak istediğim birşŸey var 869 demişŸsiniz ben de okuyunca etrafa bir baktım nesquikte de 869 yazıyor.Türkiye’de üretildiği için oabilir ama yüzde yüz türk mallarını nasıl ayırt edebiliriz? böyle bir liste mevcut mu?nereden ulaşŸabiliriz? şŸimdiden teşŸekkürler…

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 5 -1 0

Avatar

tayfun

Mart 20, 2008, 18:03

ben de türk mallarından yanayım.bir şŸeyin türk malı oldupunu öğrenince mutlu oluyorum.herkes türk maı almalı ekonomimize katkıda bulunmalıyız.herkezi türk malı almaya davet ediyorum.türk mallarıyla sağlıklı yaşŸamlar.

Yorumu Oylayın: +1 3 -1 0

Avatar

şŸeyma osma

Mart 28, 2008, 14:03

biz rize ilimizde Türk Malı kullanma projesini başŸlattık bunun sadece rizede değil ülkemizin her yerinde başŸlatılmas
sını istiyoruz.Sizlerinde desteklerinizi bekliyoruz.bu ülkenin kalkınması için biz bu gençlerin bilinçlenip faaliyete geçmesini istiyoruz….HAYDİ TܜRK GEN܇LİĞžİ EL ELE ….

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 7 -1 1

Avatar

nilufer

Mart 28, 2008, 19:03

“arkadaşŸlar yerli malı kullanmak istiyorsanız aldığınız ürünlerdeki barkod numarasının 869 rakamıyla başŸlamasına dikkat edin.çünkü 869 türkiyenin barkod numarasıdır ve bu barkod numarası ile başŸlayan ürünler birşŸekilde türkiyede üretilmişŸtir.”

diyor bir arkadas ta ben evdeki clear marka bir sampuana baktim onunda barkodu 869 ile basliyor clear bir tur sampuani degil.biz yuzdeyuz turk markasi kullanmak ve paramizi turk mallarina harcamak istiyoruz bize tam olarak yuzde yuz turk markalari hangileri onlari soylermisiniz zira artik hicbirinin isminden hic birsey anlasilmiyor birde bu yuzde yuz turk mallarinin sahipleri gercekten turklermi ve turkiyede yasayip turkiye icinmi calisiyorlar bu konuda tam bir bilgiye hicbirimiz sahip degiliz galiba bununla ilgili tam duzgun ve aciklayici bilgiler iceren cok iti bir site yaparmisiniz lutfen hepimiz bilgilenelim ve cevremizi bu siteye yonlendirelim…

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

mehmetoğuz

Mart 29, 2008, 19:03

Allahıma çok şŸükür TܜRKܜM. zekiyiz diye ATAMIZ bizi övüyor ama bu zekayı kullanmakta biraz geç kalıyoruz. inşŸ.Allah daha nicelerini nasip eder ve TܜRKİYEMİZ daha ileriye gider site için teşŸekkürler

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

çağlayan

Mayıs 15, 2008, 22:05

ܖncelikle çok teşŸekkür ediyorum, arkadaşŸlar malesef bu konuda yeni yeni birşŸeyler yapmaya başŸladım. 869 u da burdan öğrendim.Bildiğiniz yada öğrendiğiniz birşŸeyler olur ve paylaşŸırsanız çok sevinirim tekrar saolun…..

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

x

Mayıs 21, 2008, 09:05

boşŸuna 869 a bakmayın Türk adı altında yutturuyorlar ornegin kipa sizce bir Türke e mi ait ? Hayır ee neden **** bir şŸirketin kendi marka (Kipa marka) malların üzerinde 869 ile başŸlıyor.Sadece güvendginiz şŸirketlerden araşŸtırarak alın ornegin ܜlker in herşŸeyi war birde bunun yanında size bir şŸey soracam bu bim hakkında ki gorusleriniz nelerdir malmunuz internette karalama kampanyaları dolaşŸıyor ?

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

SERDAR

Mayıs 21, 2008, 23:05

türkün aklımı yok yoksa beceriksizmiyiz merak ettim nezaman bunuda türkler yapmışŸ diye dünya konuşŸacak silkinip var olan aklımızı becerimizle birleşŸtirip birlik içinde bizde varız demenin zamanı gelmedimi ne mutlu türküm diyene.

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

isa

Mayıs 25, 2008, 16:05

değerli büyklerim ben daha 20 yaşŸında lise son sınıf öğrencisiyim bildiğim birşŸey varki bir ülkeyi asker gülerle yok etmek zor oluyorsa farklı yollar her zaman kullanılır. en basit olarak markalarımızı fabrikalarımız truzm açısından önmli olan yerlerde satın alınan topraklarımızı ele geçirilmişŸ halde arabistan zengini gelip istanbulun göbeğinde önmli bir araziyi satın alabiliyorsa sizcedde tehlikeinin boyutlaruı yüksek değilmi M. KEMAL ATATܜRK BU KONUDA ÇOK HASSA BİR İNSANDI VE ONUNܖLܜMܜNDEN SADECE 10 YIL DAHA DIşžARIDAN ALIşž VERİşž YAPILMADI AMA RADINDAN TEKRAR DIşžARIYA BAОIMLILIK VE şžİMDİ İSTESEKTE ATMAK KOLAY DEОİL ܇ܜNKܜ TAPULU MALLARI VAR … SAYGILARIMLA isa …..

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

isa

Haziran 7, 2008, 18:06

slm arkadaşŸlar valla gerçekten yorumlarınızı okurken grurlanıyorum. hepimizin isteği aynı yerli malının kullanılması ama bu yetkililere iletememek sesimizi gerekli mercilere duyuramamak işŸi bozuyor. Ben derimki buraya yorum yapan arkadaşŸlar olarak bu düşŸüncelerimizi herkese duyurmak için en basitinden msn de bu sitenini linkini herkese mail ve anlık ileti olarak göndereleim ve vatanını seviyorsan bu iletiyi herkese yolla gibi yollar deneyelim inanıyorum ki etkisi olacak tır bir başŸka yolda yerli malının az tüketilip yabancı markalara olan yoğun talebin getireceği kötü sonuçları ele alan bir yazıyıda mail yada ileti olarak farklı kişŸilere ulaşŸtırabiliriz düşŸünceme katılan varsa yorumlşŸarınızı bekliyorum
ayrıca iletişŸim halinde ollmak içinde msn adresim: ******** ekleuyebilirsiniz
(((( önce vatan ))))

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

ahmet

Haziran 22, 2008, 20:06

selam arkadaslar bende kafayı yıyıyorum ama elden ne gelır aslında cok sey gelır boykot yapmalı sesımızı duyurmalıyız bı turlu farkındamısınız turkıye de işŸsizlık aldı basını gıdıyor neden bılıyormusunuz herseyın ıthal olması uretım yok ınanmayacaksınız suan magzadan alıs verıs yapıp cıktıp ınternetcafe ye geldım turkmalı olmasına bende cok onem verıyorum aldıgım urun tasarruflı ampul markası norslan dıye bır marka turk malı dıye yazıyordu uzerınde markayı dogru mu dıye arastırıyım dedım ınanın soka ugradım bu vatan hayınlıgını yapan kısıler kımler bılıyormusunuz soyleyım turkıyedekı buyuk işŸ adamları turkıyedekı ıs adamları yabancı ulkelerle anlasma yapıp heseyı yurd dısında uretım turkıyede cok pahalıya satıyorlar amac paralarına daha cok para katmak gerıde kım olmus kım kalmıs kımın umrunda aklınızda bulunsun arkadaslar eger bırgun mikrofon uzatılırsa sızlere denk gelırse gelmez demeyın olursa haykırın gerceklerı UNUTMAYIN BIZLER SUSTUKCA IS ADAMLARI CEPLERINI DOLDURMAYA DEVAM EDERLER EGEMENLİK KAYITSIZ şžARSIZ MİLLETİNDİR hoacakalın arkadaslar………

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

mustafa

Temmuz 3, 2008, 19:07

syn arkadaşŸlar:biz bir marangozuz küçük bir işŸyerimiz var ama küçükler büyük işŸler başŸarır bursada sanayiye çalışŸlıyoruz. bir malzeme var adı da duralit(lif levha) bu malzeme bulgaristanda daha ucuz ama biz türkiyeden alıyoruz istersen 2 katı olsun herzaman yerli bu malzeme amerika israil gibi ülkelere ihraç edilen koltukların içine konuluyor bunu biz türkiyede pahalı bile olsa biz bunu bulgaristan değil de türkiyeden alıyoruz… UNUTMAYINKİ Kܜ܇ܜKLER BܜYܜK İŞLER BAşžARIR ARKADAşžLAR BANA MܜMKܜNSE BU TܜRK MARKALARININ HER SANAYİDE TܜRK MARKALARININ İSMİNİN LİSTESİNİ şžU E-MAİL E:****** adresine yollarsanız sevinirim iyi günler diler işŸlerinizde başŸarılar dilerim.

Yorumu Oylayın: +1 3 -1 0

Avatar

sümeyye

Ağustos 11, 2008, 08:08

s.a. öncelikle yerli malına ilgim A.B.D.nin müslüman halkı ezmesi ile başŸladı.ve hala da devam eden bir zulüm…şŸu an o kardeşŸlerimizin yerinde biz olsaydık eminim ki başŸka ülkelere onların mllarını almamak için haykırmak isterdik.ama türk milleti herşŸeyi kendi gözleriyle görüyor.ama hala tık yok.elimden geldiği kadar yerli malına ilgi gösteriyorum.arkadaşŸlar belki farklı bir konu siin için ama brnim için çok değerli.son sözüm şŸu ki,BUGܜN BAОDAT YARIN BAşžKA DİYARLAR…saygılarımla.

Yorumu Oylayın: +1 3 -1 0

Avatar

halil tas

Ağustos 11, 2008, 15:08

kardesım bende sadece kendım var sanıyordum ama sende benım gıbıymıssın bende de var hangı ulke markası gıbı takıntılar ama su an 2008 degıl 1908 e gerı donduk hersey yabancılara satılıyor ve paralar dısarıya gıdıyor bırı buna dur demelı ama bastakıler devletı satıyor onlar napsın
fransada ozel sırket olan danone yı basbakan amerıkalı pepsıye sattırmazken bızde devlet kendı sırketlerını yabancılara satıyor….

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

YUNUS44

Ağustos 21, 2008, 09:08

mrb arkadaşŸlar öncelikle bu siteyi yapan arkadaşŸlara teşŸekür ediyorum ve siz başŸımdan geçen br olayı anlatayım ben sakarya myo doğalgaz ısıtma sıhhı tesisat bölümünde okurken2004 de yerli malı haftasında %70 den fazlası yerli olan doğalgaz ve ısı sistemleri ekipmanlarını tanıtımı yapmak için sakaryanın göbeğinde gar meydanında stant açıp kısmi yerli ürünleri tanıtmak istedim gar işŸletmesiyle konuşŸtum beni belediye ve valiliğe yönlendirdiler gerekli yerlerle konuşŸtum ve oradanda beni ticaret ve sanayi odasıyla konuşŸmamı söylediler ve oda başŸkanı beni açık bir dille bu memleketi sen mi kurtaracan dedi ve kovdu benim amacım yerli malı haftalarının nasıl iğrenç bir duruma getirldiğine dikkat çekmekti ama brokrasi yıpratıyor insanı ama yılmadım ve kendime düşŸen görevi yapıyorum yerli olmayan hiç bir ürünüde kullanmıyorum satın bile almıyorum (ilaç) dahil sizdende bu hassasiyeti bekliyorum

Yorumu Oylayın: +1 3 -1 0

Avatar

ivrindizincir

Eylül 27, 2008, 00:09

dünya çapında hem kaynaklı, hem kaynaksız zincir endüstrisinde 2 önemli buluşŸu olan ( markası da, teknolojii de, mucidi de ivrindi )% 100 yerli türk malı ivrindi zincir web sayfasını güncelledi.

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

adı lazım diil

Kasım 9, 2008, 18:11

ben türk malları olan gıdaların ve markalarının resimlerini aradım bulamadım bana bir yardımcı olurmusunuz simdiden tenkyuuuuuuuuuu

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 1

Avatar

turgay

Aralık 9, 2008, 20:12

arkadaslar yorumları okudum 869 barkot numarası türkiyede üretilen ürünlerdir. buların arasında tabiki yabancı markalarda olacak cünkü bircogunun fabrikaları burada ama bunlar sonucta karlarını ceplerine koyup yurt dısındaki bankalara aktarıyorlar bende bunların malını almıyorum özelikle amerikan ve **** mallarını. bzim yerli ve sirketin saybinin türk oldugu maları tercih ediyorum bizide böyle markalar lazım bircogunu bildigim halde bunların kapsamlı olarak arastırılmasını ve böyle sitelerde yayınlamasını istiyorum saygılarımla…..

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

adnan

Aralık 26, 2008, 16:12

tamamıyla türk malarını kulanmak istiyoruz ama pek fazla yok gelişŸmemizi, etkileyen nedenlerden biri de budur

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

erdem

Ocak 1, 2009, 16:01

arkadaşŸlar bundan sonra ben de mecbur kalmadıkça yabancı ürün almayacağım.artık bişŸeyler yapmanın zamanı geldi.bize dayatılanları almak zorunda değiliz.çevremizde herkesi uyaralım ki gücümüz artsın.hoşŸçakalın

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

emine

Ocak 2, 2009, 20:01

merhaba arkadaşŸlar.Ben bu siteye %100 TܜRK mallarını araşŸtırırken rastladım ve tüm yorumlarınızı okudum.öncelikle herkese gönülden teşŸekkür ederim.Bu kadar duyarlı insanların hala var olduğunu biliyordum ama bu kadarını bir arada hiç görmemişŸtim.Burada bir araya gelmemizi sağlayan bu sitede, emeği geçen herkese de çok teşŸekkür ederim.bende kendi adıma tüm alışŸ-verişŸlerimde yerli mallarını tercih etmeye çalışŸıyorum.Ama önceliğim, israil ve amerikan mallarından uzak durmak.Müslümanın parasıyla müslümanı kırmak politikası yürüten bu kendini bilmezlerin birde mallarını alıp güçlerine güç katmak bence hiçbir değere sığmaz ve bu sorumluluğu kimse kaldıramaz bunun hesabının altından kimse kalkamaz.bu vicdani sorumluluğun altına girmemek için elimden geleni yapıyorum.ama, diğer arkadaşŸların da söylediği gibi, gerçekten %100 TܜRK malı olan markaların listesine ihtiyacım var.Markaları sürekli araşŸtırıyorum ama yeterli gelmiyor.Eğer böyle bir liste elinde olan varsa çok rica ediyorum bir şŸekilde yayınlasın.şŸimdiden çok teşŸekkür ediyorum.HoşŸçakalın…

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

enes

Ocak 4, 2009, 21:01

ipana hangi ülkenin malıdır? cevap yazın gönderin yoksa küserim hadi hemen şŸimdi gönderin lütfen

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

erdogan

Ocak 7, 2009, 00:01

ipana bildigim kadariyla eczacıbasinda uretiliyor ama patenti yabanci sonucta 100 100 yerli uretimde olsa patent te para gidiyo ve **** mali…

arkadaslar 100 100 yerli ve patentide yerli veya uretim tm ama patent yabanci olunca patente ne kadar pay gidiyor kardan veya baslangictami veriliyor bu patent

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

ahu

Ocak 8, 2009, 09:01

Lütfen Türk Malı ܜrünlerinin Listesini yazarmısınız.İsrail mallarını görmekten biktim.Türk Malı alalım ama ne alalımmm. İlgilenirseniz sevinirim.

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

ali

Ocak 8, 2009, 14:01

arkadaşŸlar lütfen tükmalları listesini msn me gönderin *****

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

wpldoper

Ocak 10, 2009, 10:01

israil malları almayalım ama her türlü malı kendimiz üretmeliyiz

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

wpldoper

Ocak 10, 2009, 10:01

arkadaşŸlar israil malı alınmamalı ancak her türlü malı kendimiz üretmeliyiz

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

Musa Tüzün

Ocak 10, 2009, 19:01

ahu ve ali arkadaşŸlara katılıyorum TܜRKMALLARININ listesini yayınlarsanız sevenirim saygılarımla

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

ülkü feyza

Ocak 10, 2009, 22:01

ben bu konuda tamamen devleti suçluyorum ; zira doğru dürüst bir liste yayınlayp broşŸür şŸeklinde dağıtmalılar.neticede ne kadar da araşŸtırsan (kaldı ki internet tutarsız bu konuda ) bilemiyorsun hangi ürünlerin türk malı olduğunu.

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

asiye

Ocak 11, 2009, 13:01

Hemen hemen bütün yorumları okumaya çalışŸtım.Bu söyleyeceğimi atlamışŸsam özür dilerim,ama tekrardanda zarar gelmez.Barkot nosu 869 ile başŸlayan ürünlerin büyük bir kısmı(hangileri olduğundan kesin emin değilim) Türk malı değil.İşŸin kötü tarafı Türk malı aldığımızı sanarak israile katkıda bulunuyor olmak.܇ünkü bu bazı malların %95 e varan geliri amerika ve israile gidiyor.Ben araşŸtırmaya devam edeceğim.Emin olmadığım hiç bir malı kullanmamaya çalışŸacağım.ܜlker dahil.

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

msa

Ocak 12, 2009, 00:01

haklısınız türk malıkullanalım ve lütfen yüzde yüz türk malı olan markaların listesini yayınlarmısınız

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

Nuran

Ocak 12, 2009, 13:01

Bende yabancı malların raflarda yer almasına karşŸıyım.Aldığım her ürünün arkasına mutlaka bakarım.Ama bazı durumlar oluyorki oda bazı yabancı mallar türkiyede üretildiği için barkot nolarıda yerli malı barkotlarıyla aynı bu nedenle üretici firmanın göz önünde tutulması daha önemli diye düşŸünüyorum.Ben yerli malı kullanılması gerektiğini düşŸünen insanların azınlıkta olduğunu düşŸünüyordum.Bu siteyi tesadüfen buldum bu şŸekilde düşŸünen insanlarında çoğunlukta olması beni çok sevindirdi.

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

yasin

Ocak 14, 2009, 20:01

Türk malları listesi yapılsın da alalım. adamlar Filistin de insanları öldürüyor. tekrar ortalıkta israil malı listeleri dolaşŸıyor ve israil malı reklamı yapılıyor. evet israil mallarının reklamı yapılıyor. 2 gün kızarız, boykot ederiz. sonra o reklamlarda bilinç altımıza kazanan SEMBOLLER devreye girer ve gider alırız. asıl TܜRK MALLARI LİSTESİ yapılsın da neyi alacağımızı bilelim. NEYİ ALMAYACAОIMIZI BİLMEK, NEYİ ALACAОIMIZI BİLMEYİNCE HİLJ BİR İşžE YARAMIYOR.. Bize neyi alacağımızı öğretin.

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

Kamil

Ocak 21, 2009, 15:01

Değerli arkadaşŸlar biz kendimize gelmedığımız müdetçe halımız böyle olur.

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

HALİL

Ocak 22, 2009, 05:01

TܜRK MALLARININ LİSTESİNİ ARIYORUM AMA BULAMIYORUM….
PAYLAşžAN OLURSA SEVİNİRİM….
İSRAİL MALLLARI LİSTESİ HER YERDE KENDİ MALLARIMIZI Bİ LİSTEYE BİLE DܖKEMİYORUZ….

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

KARINCA

Ocak 22, 2009, 22:01

KIYMETLİ SİTE YܖNETİCİLERİ şžU SON GܜNLERDE ELDEN ELE DOLAşžAN ADI BATASICALARIN MALLARI LİSTESİNİ SANIRIM SİZ DE GܖRMܜşžSܜNܜZDܜR. İNSANIN İNANASI GELMİYOR YAHU BUNLAR ܇İNLİLERDEN DE BETERMİşž. şžU GܜZELİM TܜRKİYE’NİN HERTARAFINI ÖRÜMCEK AОI GİBİ SARMIşžLAR, İNSANLARI DUYARSIZ ZANNEDİYORDUM AMA BU GܜN BU SİTEYİ FARKETTİM. LܜTFEN BİZ şžEVKİMİZİ KAYBETSEK BİLE SİZ KAYBETMEYİN. VE CESARETLE TܜRK MALLARININ REKLAMINI ܖVܜNEREK HEP YAPIN. SİZLER BUNU YAPTIKÇ UYUYAN DEV UYANACAKTIR.EMİN OLUN Kİ SİZ BU VATANIN YܜZDE YܜZ YİОİTLERİSİNİZ UNUTMAYIN.

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

halo

Ocak 23, 2009, 01:01

arkadaşŸlar hep birlikte
türk malları listesi olusturup bunu yaymalıyız…
herkeseden duyarlılık ve yardım bekliyorum…

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

bahadır

Ocak 24, 2009, 18:01

arkadaşŸlar 869 barkod nolu ürünleri alsanız bile yüzde yüz yerli malı değildir hepsi yabancı firmalar kurnazlığı anlamışŸlar o işŸide çözmüşŸler Türk malı ibaresi ve 869 dikkat etmeyin sadece güvenilir kaynaklarca emin olunan türk firmalarını araşŸtırıp bulmaya çalışŸın çalışŸalım örneğn( ܜlker Bim) gibi…..

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

meto

Ocak 24, 2009, 23:01

çok faydalı bi site…
elinize saglık…

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

yunus

Ocak 25, 2009, 18:01

ben bu israil mallarını bilipte alanların suçlarını affedemiyorum affetmeyeceğimve affetmeyecem

teşŸekkür ederim

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

palmiye

Ocak 26, 2009, 13:01

merhaba;son zamanlarda yabancı marka ürünler almama konusunda çok dikkatli davranmaya çalışŸıyorum ama ne yazıkki marketlerde elimizi attığımız her 3 üründen 2si ne yazıkki yabancı,bu duruma okadar kızıyorum ki! markette yerli malı bulacağım diye çok büyük zaman harcıyorum buna rağmen kullanmak zorunda olduğum bazı ürünlerin yerlilerini bulamıyorum ne yazıkki,ya markette satılmıyor yada o ürünün yerlisi yok.son çare olarak internetten bakıp,araşŸtırırken bu siteyi buldum ama ben ürün listesini arıyordum öyle bi liste neden yok ki?inanın TܜRK MALLARI listesi yapılsa[loğolarıyla,resimli]çok büyük bi faydası olur ekonomimiz için özellikle şŸu son zamanlarda.teşŸekkür ederim saygılar

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 4 -1 0

Avatar

mustafa

Ocak 31, 2009, 20:01

arkadaşŸlar bende sizlere sonuna kadar katılıyorum.şŸimdi bile zorlanıyoruz yabancı bir markanın yerli muadilini bulmak için.böyle giderse hiç bir tepki veremez hale geleceğiz.çünkü yerli malı kalmayacak…

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

bücür cadı

Şubat 1, 2009, 15:02

GER܇EKTEN BU SİTEYİ Ü‡OOOOK BEОENDİM.ELLERİNİZE SAОLIK.
ÇOK TEşžEKKܜR EDERİM.

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

AYşžE

Şubat 6, 2009, 05:02

ÖNCELİKLE BU SİTEDE EMEĞžİ GE܇EN HERKESE TEşžEKܜR EDERİM BEN BU SİTEYİ YENİ GܖRDܜM BEN HİLJ DİKKAT ETMEZDİM AMA şžİİMDİ ÇOK PİşžMANIM ARTIK HEP DİKKAT EDECEM VE ASLA YABANCI MARKA ALMİCAM İSRAİLİN FİLİSTİNE YAPTIKLARINDAN SONRA ASLA KENDİMİ O KADAR SU܇LU HİSSDİYORUMKİ VE BUNUN HERKESİN FARKINDA OLMASINI ÇOK İSTERİM BİZ ONLARA YARDIM EDİYORUZ BİZDE KATİLİZ ONLAR KADAR AMA şžUNU RİCA EDECEM TܜRLERDE ܜRܜNLERİ Ü‡OОALTSALAR KEşžKE BİZİ ONLARA MUHTA܇ ETMESELER ARTIK TܜRKİYEME KAZANDIRCAM VE BUNDAN ASLA VAZGE܇MİCEM BEBEK KATİLLERİNE DEОİL HERKESE TşžK İYİ ÇLIşžMALAR

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 4 -1 0

Avatar

onurkan03

Şubat 10, 2009, 11:02

yeter artık bu yabancı sermayeyi zengin ettiğimiz. eskiden ilkokullarda yerli malına ilgi sevgi öğretilirdi. şŸimdi 5 yaşŸındaki çocuklar bile adidas yada nike diye marka arıyorlar herşŸeyde…. lütfen çocuklarımıza yerli malını sevdirelim

Yorumu Oylayın: +1 3 -1 0

Avatar

cCc 03

Şubat 20, 2009, 00:02

Yeter artık Türkün Türkten başŸka dostu yok anlayın cCc

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 1

Avatar

tosaylı

Mart 15, 2009, 19:03

bu yabancı
şŸirketlerın geldıklerı gıbı gıtmelerının tek yolu bunların urunlerını kullanmamaktır . yabancı urunlerle bırlıkte yerlı urunlerı içeren lıstelerı hazırlamak ve bu listelerı halka dagıtmaktırr…aslında herkese bu konuda buyuk sorumluluk dusuyor.. SENDE MARKETTE ARKADAşžİNİ ,EşžİNİ,DOSTUNU,SEVDIKLERINI, SEVMEDIKLERINI UYAR

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

DOGANYURTLU ENGİN

Mart 17, 2009, 16:03

temennimiz herkesin yerli mal kullanması ve hukumetin yavaşŸ yavaşŸ onlemini almasidır hemde bugün yarın cok gec olacaktırrrrrr…..

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

aslangaraşŸ

Nisan 26, 2009, 23:04

şŸu sayfaya vakit ayırıp bakan ve yazan arkadaşŸlardan allah razı olsun demek ki yalnız değilmişŸim elinde liste olan yayınlarsa memnun olurum yerli malı anadolumun malı bu topraktan ekmek yiyen herkes onu kullanmalı

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

melek

Mayıs 2, 2009, 10:05

israil inşŸallah masum insanların ahı yerde kalmıcak ben mallarını kullanmam hiç kimse kullanmasa masum insanların canı yanmaz onlarda bizim kardeşŸimiz onlra

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 4 -1 0

Avatar

emrah karaömer

Mayıs 8, 2009, 15:05

slm
sevgili hemşŸerilerim biz neden kendi ürettigimiz malları almuyoruz lütfen ALLAH rızası için bırakın şŸu israil mallarını sadece sizlerden bunu istiyorum LܜTFEN

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 4 -1 0

Avatar

songül y

Mayıs 12, 2009, 13:05

Arkadaslar önclelikle **** mallarını almamaya dikkat eden herksden ALLAH razı olsun.Artık hepimiz biliyoruz ki Türkiyede **** mallarına verdıgımız paralar filistin ve lübnana mermi olarak dönüyor.Müslüman parasıyla diger müslümanların canları alınıyor bu nasıl bır kısır döngüdür ki kendi paramızla kendı kardeslerimizi vuruyolar bır cogumuzda eminim ki elinde coco cola icerek bunları izliyodur. bugün onlara belki yarın bıze bıze olmasa cocuklarımıza bu bı gercek lütfen ailelerimizi arkadaslarımızı bilinclendirelim artık elimizi müslüman kardeslerimizin kanına bulamayalım.Bır insanı bılınlendırsek belki bır filistinli cocugun hayatı kurtulur.inanın hesabı cok zor.dikkate alan herkesden Allah razı olsun…

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 4 -1 0

Avatar

doğukan korel

Mayıs 14, 2009, 21:05

arkadaşŸlar bende beko bilgisayar var…beko bilgisayarımın monitörü made in china’  ydı…..klavyesi’  made in germany…..kasası’  ise’ ‘  türk yapımıydı…..normalde’  hepsi’ ‘  türk malı olması’  lazım…………….beko’  ya 100yüz’  türk malı’ ‘  diolar’  ………….en’ ‘  kolay’  aletleri’ ‘  türkler’  yapıo….en’  zoru’  ise’ ‘ ‘ ‘ ‘  alman’  yada’ ‘ ‘  çin………………..

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

AVİNCAN36

Haziran 11, 2009, 01:06

bu siteyi kutlamak lazım. benim bu markalarhakkında çok araşŸtırmalarım var ipana[fincede yaramaz çocuk demek] finlandiya malı biliyorum.ama fitil olduğum konulardan biride diyelim ki ülkemizde üretilmeyen olduğunu düşŸündüğüm bazı ürünler in ne malı olduğu yazmak. mesela falanca ürünler vardır adını yeni yeni duyarız regal sentio cosmos trident v.s diye resmi sitelerine giriyorum bir çoğu türk malı mı yoksa başŸka bir ülke malı mı yada kendileri bu ürünler konusunda ithalatçı mı ne oldukları belli değil. bir de resmi sitelerinin ana sayfalarında hakkımızda bölümüne tıklayınca o ürünün hakkında değilde ithalatçı veya neyse hakkında bilgi yazar insan o malın Türk mü değilse ne malı olduğunu yazar en azından türk olsada bir şŸey değişŸmezki hammaddeleri çoğunlukla yabancı maldır

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

errrdem

Temmuz 27, 2009, 15:07

TRİDENT ܇İN MALIMI?????
LܜTFEN BİLGİLENDİRİN:.

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 0

Avatar

hüseyin kadıköy

Ağustos 3, 2009, 23:08

ArkadaşŸlar yazdıklarınızdan ben de çok etkilendim.Bende yerli malı konusunda çok duyarlıyım,bazı arkadaşŸlarım benim bu hassasiyetimle dalga geçmeye kalksalarda ben diretiyorum.
Benim için artık üzerinde 869 yazması da yeterli olmuyor,illaki türk malı veya made in türkiye ibaresini arıyorum.Mesela size bi örnek vereyim çocuğuma emzik-biberon-dişŸlik vs. almak istediğimde birçok yabancı marka var.ama birtanesi ((Wee)) gördüğüm kadarıyla yerli malı. Ben hepsini ondan aldım hem kaliteli hemde ucuz.mesela akıtmaz kulplu bardak 7 TL NUK ve Philips in bardağı 30 TL
Ben öğretmenim öğrencilerime yerlimalı alışŸkanllığı kazandırmaya çalışŸıyorum.Yerlimalı alışŸkanlığı sadece anlatmayla olmaz.܇ocuk örmek olarak sende ve ailede görmeli ki öğrensin. Saygılarımla

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 4 -1 0

Avatar

selen

Kasım 10, 2009, 21:11

türk malı kullanmayı elbetteki hepimiz istiyoruz ve düşŸünceerimiz ülke ekonomimizin en yüksek seviyeye çıkması.ancak bu sadece türk mallarının neler olduğunu bulup onları kullanmakla olmuyor.Eğerki saahhip olduğumuz marka firmalara bakarsak hepsinin bir şŸekilde nereye bağlandığını biliyoruz.evet kullanmalıyız ama ondan önce alışŸkanlıklarımızı bırakmalıyız.Hiç kimse kola içmiyorum starbucksa gitmrdim mc’de bir yemek yemedim diyemez.Ben öğrenciyim ve tüketimi en hat safhada yapan bir guruptayım bu yüzden.yaratmalıyız önce bir kafe açmalıyız ilimizde sonra diğer ile sonra bir bakmışŸız türkiyede tanınan bir markayız.İhtiyaçlarımız var.Bir deterjan üretebiliriz.Tekstilimiz bitiyor.Bir marka yaratabiliriz.Genç bir milletiz yaratıcıyız yapabiliriz.Bunua inanıyorum.

bu arada okuduğu kadarıyla türk markalar merak edilmiişŸ.Bildiklerim: ܜlker,İpek(şŸampuan)ekici,halk,polaris,gezer,kristal,sek,aytaç,tarişŸ,oruçoğlu,içim,uludağ,çamlıca gazoz:)(meğerse nuri alço ne kadar ekonomiyie katkı sağlarmışŸşŸ:)),duru,vestel.

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

Ayhan

Kasım 21, 2009, 10:11

Türk mallarının/ürünlerinin listesini bulamıyorum.

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

faruk

Aralık 12, 2009, 00:12

arkadaşŸlar hepinizi sonuna kadar destekliyorum TܜRK MALLARI konusunda. galiba TܜRK MALLARI listesi çıkmamışŸ. eger çıkarsa bana göndermenizi çok çok rica ediyorum SAYGILAR

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

Nehal AKTAşž

Aralık 20, 2009, 18:12

YERLİ SERMAYEMİZİN DIşžARIYA OLUK OLUK AKMASINA ÇOK ܜZܜLܜYORUM.
BU KONUDA NEDEN BİRşžEYLER YAPA MIYORUZ? GEN܇LERİMİZİ NASIL BİLİN܇LENDİREBİLİRİZ? BU KONUNUN CİDDİYETİNİN BİR şžEKİLDE FARKINA VARMALARI GEREKİYOR. BU KONUDA FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM.BİZ TܜRKܜZ, TܜRK’ܜN BAşžARAMAYACAОI HİLJBİRşžEY YOKTUR.

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

ilyas

Aralık 21, 2009, 21:12

Bende herkes gibi yüzde %100 yerli malı kullanılması taraftarıydım ancak yaşŸadığım birkaç olay farklı düşŸünmeme neden oldu.Burger King den milkshake isimli bir içecek içiyorum arada sırada.Birgün yine içmek için gittim ama geç kaldık kapatıyorlarmışŸ fiyatı 2,75 kuruşŸ neyse olmayınca yan tarafına gittim ordada ܖzsüt isimli bir firma adamlar gözümüzün önünde karışŸım yaptılar bir bardağın içine dondurmayı koyup üstüne süt döktüler alın size milkshake ve fiyatı 7,50 kuruşŸtan sattılar 2 kişŸiydik 15 lira hesap ödedik kimseye bişŸey demedim ama nefret ettim o saatten sonra hesabıma hangisi geliyorsa onu alırım dedim bu noktada yerli firmalar itici bir gücede sahip.Bilmiyorum hak verenlerde vardır vermeyenlerde vardır ama bizim insanlarımız işŸini çok sağlam yapmıyor.

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 0

Avatar

Gürcan

Ocak 4, 2010, 14:01

s.a… Arkadaslar yaklasik 3 senedir takip ederim bu güzel sitemizi Rabbim siteyi acan ugrasan emek tüketen kardesimizden razi olsun… Sitemizi hergün bakarim bakmadigim gün cok nadirdir her bir yenilikte ayri ayri sevincim olur gercekten cok sevinirim… Cok sükür bir yerli mali daha üretimde diye gönlüm mest olur…

ARKADASLAR bilmem biliyormusunuz ama benim duydugum ögrendigmi kadariyla süt ürünleri imal eden “GAZI” Markali sirket bir YABANCIYA aitmis ama ismini TܜRK ismi olarak almiski Türk Milleti bu GAZI markasina yönelsin diye! Benim bildigim %99 yabanci %1 ise türk oda sadece isminden dolayi!

Ey Sevgili Türk Milleti yerli malinin cogalimi icin daima ihtiyaclarimizi yerli malina yönelelim Ins…

Ayrica sayin site kurucusu kardesim sizden bir ricam var YERLI MALI olarak sundugunuz konularda %100 oraninida yazarsaniz seviniriz Ins…
ܜretilmis olan malin kacta kaci yerli mal oldugunu belirtirseniz umarim daha acik bilgilendirmis olursunuz simdiden cok cok tsk ederim..

Selam ve Dua ile…

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

y100y

Ocak 4, 2010, 20:01

Sevgili Gürcan,

ܖncelikle iyi dileklerin için teşŸekkürlerimizi belirtmek isteriz.

SormuşŸ olduğun soruya gelecek olursak, malesef sitede yer alan ürünlerin yerli katkısını yüzde oranında belirtmek oldukça zor.

Bazen firmaların yetersiz kurumsal sayfaları ve açıklamaları yüzünden ürünlerin yerli üretim mı yoksa yabancı bir firmanın üretimi mi olduğundan emin olmak bile çok zor oluyor. Hatta bu belirsizlikler yüzünden siteye eklenmeyen bir çok ürün de var.

Sitenin web günlüğü şŸeklinde olmasının, başŸlıkların altına yorum almasının ve başŸlıkların oylamaya açık olmasının başŸlıca nedenlerinden biri de kullanıcılardan ürün yada yazı hakkında daha fazla bilgi toplayabilmek.

ܖzellikle karışŸık yapılara sahip ürünlerin (elektronik aletler, makineler, gemiler, uçaklar vb…) tamamının yerli kaynakla üretilebilmesinin neredeyse imkansız seviyelerde olduğunu düşŸünürsek, bir ürünün sermayesinin, fikrinin, sahibinin veya mühendisliğinin büyük oranda yerli kaynağa sahip olmasını siteye eklemek için yeterli buluyoruz.

Hatalı olduğumuz noktalarda ise kullanıcılarımızın yorumlarıyla katkı sağlayacağını düşŸünüyoruz.

İlginiz için tekrardan teşŸekkürler.

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

Gürcan

Ocak 7, 2010, 23:01

Aciklamalar icin Allah razi olsun kardes… ne olursa olsun Vatanimizda yavasta olsa büyük bir gelisme oldugunu gözlüyorum bu beni sevindirdigi gibi bütün bu gözleme sahip olan icinde vatan aski tasiyan hepsinide sevindiriyordur buna %yüz eminim…
Rabbim Vatanimiz icin Milletimizi ilk önce salih bir iman nasip etmesini diler ve Milletimizin hem Vatanimiza hem gelecek nesil icin cocuklarimiza en iyi sartlarda olmasi temennimizdir Allah’in izni ile Ins.. o yüzden ne olursa olsun yilmadan azimle calismak elimizden geldiginin fazlasini da yapmaya calismak gerekiyor….

y100y yöneti kardeslerim sizden ve calismalarinizdan ben sahsen memnunum Allah kolaylik versin calismalarinizdada basarilar dilerim.

Sevgili yönetici kardesler …benim cok merak ettigim ve senelerdir hasretle gözledigim yerli mali olarak y100y araba üretimini bekliyorum.
ya Arabaya bindigimde türk mali diye seve seve gurur duya duya binmek istedigim imkanim olmasa bile yollarda arabalarin teker eskittigini görebilmek büyük bir hayalim. Su ana kadar internette arastirmalarima göre yerli mali olarak araba üretimine rastlayamadim Etox güzel bir basari fakat önemli olan motoruyla elektronik aksamiyla ic dizayn ile yapabilmek is kapartadan ibaret olmamali diye düsünüyorum.. bu konudaki merakim ise yerli mali olarak gün yüzüne cikmamis baska calismalar varmi acaba ?

Selam ve Dua ile…

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

ܖznur

Haziran 3, 2010, 10:06

Merhaba bende yüzde yüz türk mallarının listesini ararken gördüm siteyi.
Günlük hayatımda en ufağından en büyük alışŸverişŸime kadar her şŸeyi türk malları ile yapmak istiyorum elimden geldiğince yapmaya çalışŸacağım ama bu malların genişŸ kapsamlı bir listesini bulamadım.
Küçük büyük diye ayrım yapmadan,sadece ben almazsam ne olacak ki dememek lazım.En azından kendi cebinizden çıkan para yerli sermayeye aktarılmışŸ olur.
İyi günler.

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

Taner FINDIKCI

Haziran 6, 2010, 23:06

ArkadaşŸın yazısına canı gönülden katılıyorum,Yabancı sermayeli firmalar “Türk malı” yazısını kaldırmıyor kafamızı karışŸtırıyor.Nestle nerden Türk malı oluyor?
AlışŸ verişŸlerimizi yaparken aynı bilinçle yapmalıyız.
Alternatif %100 Yerli ܜrünleri kullanmaya çalışŸmalıyız.
Aman yerlinin tadı fena yabancının iyi ,yerli pahalı yabancı ucuz bu numaralara kanmamalıyız.Hepsine alışŸabiliriz.nelere alışŸmıyoruz ki…
Yerli malı Yurdun malı herkes onu kullanmalı.
Her zaman öncelik; ne olursa olsun yerli malı olmalı.Türk malı yazması yetmez..!
DAMLAYA DAMLAYA GܖL OLUR.
*** nasıl birbirlerini tutuyor.
Sen bedava otomabil versen senden almaz.Kendi markasının otomobiline para verir alır.

Yorumu Oylayın: +1 3 -1 0

Avatar

Akif

Haziran 24, 2010, 17:06

evet güzel bir yazı katılıyorum ayrıca buna ek olarak hakiki manada çok iyi araşŸtırılmışŸ bir türk malları listesi oluşŸturulmalı ve her yeni çıkan türk malları listesi güncelleşŸtirilmeli diyorum ayrıca diğer ülkelerin malları ile türk malları arasında bir işŸaret ,alametv.s olmalı tüketicide en iyi şŸekilde bilinçlendirilmeli bu şŸekilde türk mallarının iyi bir konuma getirilmesi ve malların iyileşŸtirilmesi gerekir.İyileşŸtirmeler iyi düzeylere geldikten sonra zaten yabancı mallar türkiyeye girse bile fazla rağbet görmez kanısındayım.tabii medyanında aktif bir şŸekilde türk üreticilerinin yanında olması şŸart en iyi reklamları türk mallarına yapmalı diye düşŸünüyorum.

Yorumu Oylayın: +1 3 -1 0

Avatar

mete

Ekim 23, 2010, 11:10

heryerde kendi ülkemizde bile heşŸeyi yabancı marka kullanıyoruz bunun için üzüntü düyuyorum

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

web sitesi tasarımı

Şubat 20, 2011, 15:02

Devrim Arabaları filminden bir alıntı yapayım.

“Türkiye’de hiç bir başŸarı cezasız kalmaz”

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

sezai

Nisan 28, 2011, 21:04

kinetix spıke siyah ayakkabı
kutuda barkod 8699229138902
ancak ayakkabıda made ın prc ve aynı barkod numarası var
acaba hangi ülkenin malını kullanıyoruz

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 0

Avatar

eda

Mayıs 6, 2011, 14:05

ay sonunda buldum ya.kendi milletimin ürettiklerini almak varken başŸka mılletlerınkını almak nıyeymışŸ.ohhhh beeeeeee.21 yaşŸında ögrencıyım.% 100 türk malı diyorum…burdan aldıgım lısteye uyucam ve hep turk malı alıcam.çok teşŸekurler.umarım tüm halkımız benim gibi düşŸünür ve yaptıkları yalnışŸtandönerler ve huzurlu çağdaşŸ bi ülke olma yolunda devamlı ilerleriz…yaşŸasın bagimsiz türkiye…

NE MUTLU TܜRKܜM DİYENE…

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

ibrahim

Ağustos 3, 2011, 00:08

her ne olursa oolsun isterse dünyanın en kötü malı TܜRK malı olsun yine de türk malını alacagım esselam!

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 0

Avatar

mehmet ali aydın

Ağustos 12, 2011, 15:08

yabancı ve yüzde yüz TܜRK marka ve mallarının listesi yayınlanırsa bilgilendirme tıpkı reklamcıların yaptığı gibi tekrarlanırsa çok daha etkili olacaktı

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 0

Avatar

Yasemin

Ağustos 19, 2011, 20:08

şžu an utandım kendimden..Ben pek dikkat etmiyordum fakat bundan sonra kesinlikle dikkat etmeye çalışŸacağım.Bu anlamlı çalışŸmanızdan dolayı sizleri tebrik ediyorum.

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

muhammed

Eylül 13, 2011, 11:09

devlet bu konuda duyarlı olması gerekiyor türk malı ise türk malı yabancı ise yabancı bu ürünleri bir şŸekilde belirtsinki yerli mal kunlanalım
elimden geldiği kadar türk malı terciğimdir ama sonra bakıyorum patronu yöneticisi alman yahudi italyan başŸka bir milletten çıkıyor biz türkler olarak kendi ürettiğimiz ürünlere yabancı ortaklar sokmayalım .
onlar kendi ürünleriyle kendilerini temsil etsinler bizde bizi temsil edelim.

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 0

Avatar

turan danacı

Şubat 7, 2012, 14:02

869 normalde türkiyenin kodu ama bakıyorum made in prc yazan çin mallarında da kullanılıyor bu işŸ nasıl oluyor anlamadım

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 0

Avatar

turkiyeden

Şubat 23, 2012, 11:02

merhaba arkadaşŸlar bende herzaman Türk markalarını kullanmaya özen gösteriyorum. Sizlerinde bilgisi olsun geçenlerde internette gezerken bir siteye denk geldim http://www.turkiyedenal.com diye bu sitede sadece Türk markaları var ve istediğiniz her ilden her ürüne ulaşŸabiliyorsunuz. çok hoşŸuma gitti. yurtdışŸında yaşŸayan gurbetçilerimiz için ayrıca güzel bir girişŸim olmuşŸ. o kadar çok sanal site varken sadece Türk markalarıyla ilgili bir çalışŸma yapılması göğsümü kabarttı açıkçası. bu sayede ürünlerimizden alacağımız güçle tüm Dünya ürünlerimizi tanıyabilir diye düşŸünüyorum. GirişŸimi desteklemekl için hemen mesaj attım kendilerine bence sizlerde bir bakın memleketinizle ilgili önerileri yazın ürünlerine bakın. Türk markalarını öne çıkarabileceğimiz bir fırsattır bu.

Yorumu Oylayın: +1 3 -1 0

Avatar

koray

Kasım 2, 2012, 18:11

merhaba arkadaslar ben koray alışŸverişŸ yaparken çok ta ihtiyacımda olsa yabancı mal almamaya bakıyorum ne yazıkki ülkemizde tabanı yıllara dayanmıs kaliteli marka yapmışŸ ürünlerimiz devlet tarafından satılıyor yada satmaya zorlanıyorlar aynı iki ürün türk firmasından daha ucuza satılıyor acaba yabancılardan daha az vergi alındıgı içinmi böyle oluyor kapitilosyonlar lozan anlasmasıyla son bulmustu. ACABA KAPİTİLASYONLAR tekrar bızlerın haberı yokken devreye mı sokuldu gizli anlasmalarla . yabancı ülkelere yenıden imtiyazlar mı verılıyor allah sonumuzu hayır etsın ümidinizi hiç bir zamam kaybetmeyın tam bagımsız ülke dilegiyle hoscakalın

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 0

Avatar

sibel

Ocak 11, 2013, 12:01

Türk markalarının listesini bulamıyorum,Türk ürünleri hangileri diye merak edenler,bazen isimlerinden markalarından dolayı yabancı sanılan markaların aslında Türk markası olduğunu öğrenmek isteyen herkes 81 ilde hem Türk markalarını ,hemde üreticilerinin kendi sanal mağazalarından alışŸverişŸ yapma imkanını hepsini bir çatı altında sizler için toplayan http://www.turkiyedenal.com sitesinden bakabilir. saygılar

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 0

Avatar

Kürsat

Nisan 6, 2013, 01:04

selam,

Cok cesitli yorumlar görüsler var.ܖncelikle onun icin herkese tesekkürler.
Ama dikkat ettigim kadari ile sadece yorum yapiliyor.
Bence öneriler teklifler sunmak daha faydali olur.
yani sorum belli ama care cözüm sadece dikkat edelim 869 lara bakalim olmamali bence.
MESELA:
-sayet birisi veya birileri Yüzde yüz türk mali üreten bir fabrikada calisiyorsa buraya veya site yönetimine bildirsin.
-Birinin veya birilerinin elinde 100 yüz türk mali bir ürün varsa bildirilsin buraya veya bunun gibi sayfalara haber birakilsin.
bildigim kadari ile dünyada Findik 90 % türkiyede yetisiyor üretiliyor ama Findik BORSASI ALMANYADA HAMBURG sehrinde oluyor….
Cok anlamsiz ve komik bence…..
Türkiyede o kadar Zeytin üretimi var ama Zeytin yaginin kilosu buna rahmen cok fazla. sebebide sorunca aradaki tüccarla diyorlar….
-Mesela zeytini olan burdan veya bunun gibi sayfalardan neden direk tüketici ye satmasin ki???
Yani bunun gibi örnekleri cogaltmak bence mümkün
Onun icin care cözüm ve ܖNERILERINIZI PAYLASIN PAYLASALIM.
saygilarimla….

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 0

Yorumunu Yaz

Not:

Sayın ziyaretçimiz, "yuzde100yerli.com" sitesinde yazılan yorumlar, site yöneticilerinin onayından geçtikten sonra yayınlanmaktadırlar. Lütfen yorumunuzu yazarken, yorumunuzu tekrar gözden geçiriniz. Tehdit, hakaret ve sövme içeren, suiistimal veya taciz edici, haksız fiil veya iftira niteliğinde, kaba, müstehcen, reklam içeren yorumlar "yuzde100yerli.com" sitesi yöneticileri tarafından silinecektir. Daha ayrıntılı bilgi için, Site kullanım sözleşmesi'ni okuyabilirsiniz.

Üst