BSMH, kendi kendine elektrik üreten cihaz!

26 Mar
2007
(250 oy, ortalama: 5 üzerinden 4.20)
Loading ... Loading ...

BSMH

Emekli emniyet amiri Muammer Yıldız, sekiz yıllık çalışŸmasının sonunda kendi kendine elektrik üreten bir cihaz gelişŸtirdi. Cihaza Avrupa’dan (TܜV) onay verildi.

Cihazı Türk Patent Enstitüsü’€™ne onaylatan Yıldız, merkezi Almanya’€™da bulunan TܜV’€™den (Technischer ܜberwachungs-Verein-Teknik Denetim Kurumu) uluslararası yararlılık belgesi de aldı. Patent İşŸbirliği SözleşŸmesi’€™ne göre kurulan İsviçre merkezli Dünya Fikri Mülkiyet TeşŸkilatı (WIPO) da patent belgesini onayladı. ܖn belgeleri gönderen WIPO, bir ay içinde resmÜ® belgeyi Yıldız’€™a ulaşŸtıracak.

BSMH adını verdiği cihazı uluslararası teknoloji ajanlarına karşŸı koruma altına alan Yıldız, icadı sayesinde konut ve işŸyerlerinin elektrik, otomobil, gemi ve uçakların yakıt sıkıntısını gidereceğini iddia ediyor. Sınırsız enerji verdiği söylenen cihaz için çeşŸitli ülkelerden dev şŸirketler, anlaşŸma yapabilmek için Yıldız’€™la görüşŸmek istiyor. Cihazın ilk çalışŸması için 12 voltluk küçük bir akü gerekiyor. Aküden 8 saniye boyunca 12 volt elektrik veriliyor. Bu enerji itme gücü sağladıktan sonra akü devreden çıkarılıyor ve cihazın içindeki küçük motorlar devreye girerek elektrik üretimine başŸlıyor. ܜretilen elektriğin yüzde 20′€™sini kendi kullanan cihaz, yüzde 80′€™lik kısmını ise dışŸarıya veriyor.

Resmi Web Sitesi:

http://www.bsmhturk.com/

Kaynak:

http://kolayurl.com/9hw

{lang: 'tr'}

BSMH, kendi kendine elektrik üreten cihaz! için, 160 yorum var.

Avatar

serdar

Aralık 6, 2007, 23:12

İcat iyide gene elin oğlu kapmasa.şžahsen piyasada olsa benim aklımdan bir tane edinmek geçer.

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 59 -1 17

Avatar

gokhan

Aralık 20, 2007, 21:12

Yaw diger seylerle bole palavlari bir araya koymayim, gercekten yuzde yuz yerli oluyo yoksa :)

Yorumu Oylayın: +1 27 -1 28

Avatar

mesut

Ocak 10, 2008, 08:01

bende yaptım ama değişŸiği yakında gösterecem

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 29 -1 20

Avatar

soner

Şubat 17, 2008, 19:02

ben bu ürünü gerçekleşŸtirdim ve farklı alanlardada kulanılacagını kanıtladım yakın zamanda türkiye piyasalarında ortaya çıkaracagım

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 36 -1 22

Avatar

mertug

Mart 28, 2008, 15:03

arkadaslar bu ıcad gercektır ve almanya basta olmak uzere ımalatı 400 fırma tarafından dunya ulkelerınde baslanmıstır ne yazıkkı turkıyede baslanmadı buda devletın turkıyede ımalat hakkı vermemesınden dolayı hayırlı ugurlu olsun

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 64 -1 15

Avatar

hakkı manisalı

Nisan 3, 2008, 21:04

sevgi arkadaşŸlar bende yaptım türkiyede veya dünyada tek olacak alah nasıp edsin yakında seri üretimine başŸlayacagım şŸunu bilin ki türk ülkelerinden başŸkasına satmayacağım hayırlısı olsun

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 66 -1 16

Avatar

ALİ MURAT

Ocak 7, 2009, 10:01

22o voltla çalışŸan elektrik motorunun arkasına aynı mil üzerinde olacak şŸekilde230 voltüreten jeneratör koyun arkasına aynı mil üzerinde,22o volt elektrik üreten3. bir jeneratör koyun.elektrik motoruyla 2. jeneratörü n artı eki kutuplarını birleşŸtirin.sonra elektrik motorunu hızlı döndürmek içinmarşŸ motoru yada elinizle döndürüp ilk hareketi verin.elektrik motoru 230 voltluk jeneratörü döndürünce üretilen enerji kablo yardımıyla elktrik motorunu döndürecektir.bu devir dayım sıraıyla devamederken 3. jeneratör de 220 volt üretilen elektiği eve verecektir nasıl fikir.
ek bilgi:2.jeneratör 230 volt elektrik üretmesinin nedeni 22o volt enerjiyle çaılşŸan elektrik motorunu daha hızlı döndüsün diye.

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 91 -1 62

Avatar

leo arslan

Ocak 17, 2009, 22:01

ali murat arkadaşŸım öyle anlattığın gibi değil fizik şŸartlarında enerji şŸekil değişŸtirir değişŸen enerjideki farkı kullanabilirsin ama senin düzenekte aynı miller varsa planın anca 3-5 saniyelik bir hareket sonucunda güme gidecek ama moralini bozma…denemeye devam yaptığın mantıklı ama mil doğrultularını değişŸtir ve dönüşŸ sayılarını hesaba katmayı unutmaaa(tavsiye)

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 53 -1 17

Avatar

ali murat

Ocak 24, 2009, 18:01

Bu yorum ziyaretçiler tarafından beğenilmedi. Yorumu görmek için tıklayınız..

(Beğenilmedi) Yorumu Oylayın: +1 21 -1 63

Avatar

RIFAT

Ocak 24, 2009, 19:01

KARDEşžİM MOTORLAR AYRI YERDE AMA AYNI MİLLER AYNI DOОRULTU ܜZERİNDE OLACAK

Yorumu Oylayın: +1 9 -1 15

Avatar

varesterol

Ocak 28, 2009, 12:01

arkadaşŸlar bneim de bi manyetik dönergeç projem var ama sanırım hepsinin temel destek sebebi enerjiyi iteleyen bi mıknatıs sistemi var bende bunun üzerine çalışŸıyorum yardımcı olabilecek varsa bu konuda yazsın lütfen msn romeoxy@hotmail.com

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 19 -1 8

Avatar

gürkan07

Şubat 1, 2009, 20:02

Bu yorum ziyaretçiler tarafından beğenilmedi. Yorumu görmek için tıklayınız..

(Beğenilmedi) Yorumu Oylayın: +1 8 -1 18

Avatar

efe

Şubat 10, 2009, 01:02

arkadaşŸlar o işŸler öyle kolay değil işŸte yok 2 alternatör bağliyim biri kendini tamamlasın biride bana gereken elektiriğimi versin yok öyle 3 kuruşŸa 5 köfte bi kere sen o alternatörü bağladığın zaman döndürdün elbetteki bi güç ortaya cıkıcak amaaaa sen alternatörden yük çekmeye bağlayınca kendini geri döndürme yani kasma yapacak buda senin o 2 alternatöre koyduğun 1 elektrik motorunu durduracak yani kısır döngü olmayacak en fazla 1 yada 3 sn arasında kendini geri besleme yapar yanı sonucunda yalan olur ama güzel düşŸünceler yanlışŸ anlamasın arkadaşŸım sözlerim tecrübeyle sabittir bende aynı anlattığı şŸekilde bi proje yaptım yapacak varsa şŸimdiden kolay gelsin

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 26 -1 10

Avatar

kenan

Mayıs 31, 2009, 20:05

Bence süper bir şŸey banada böyle birşŸey lazım bu icadı yartığına inanıyorum ülkemiz için yararlı birşŸey inşŸallah kaptırmayız başŸka ülkelere devletimize ve milletimize hayırlı uğurlu olsun diliyorum saygılar.

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 15 -1 9

Avatar

kenan

Mayıs 31, 2009, 20:05

yararlı bir alet

Yorumu Oylayın: +1 11 -1 10

Avatar

onurx5

Temmuz 14, 2009, 18:07

Bu yorum ziyaretçiler tarafından beğenilmedi. Yorumu görmek için tıklayınız..

(Beğenilmedi) Yorumu Oylayın: +1 25 -1 40

Avatar

ALİ MURAT

Ekim 12, 2009, 19:10

LEO ASLAN NİCKİNDEKİ ARKADAşžIMIZDAN BܜYܜK ܖZܜR GER܇EKTEN HAKLIYMIşž.ÖYLE BİR şžEY OLSAYDI SN.MUAMMER YILDIZ BU KADAR UОRAşžMAZDI.

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 16 -1 12

Avatar

Nurullah

Ekim 19, 2009, 10:10

Tamam da kardeşŸim her şŸeyi yazmışŸ fakat bunun gücü ne, ne kadar lık
güç karşŸılayabiliyor.Sadece lamba mı yakıyo bu::))

Yorumu Oylayın: +1 10 -1 10

Avatar

Mühendis

Aralık 21, 2009, 23:12

ArkadaşŸlar ܜlkemizde bu tip icatlar ile çıkan bir çok insan ve firma
görüyoruz yakın zamanlarda bu icatlar taa 1940 lardan beri vardır
hepsinin çalışŸma ilkesi aynıdır. Magnetizma ve çalışŸtıkları da doğrudur
fakat dünyada bu tip cihazları vede çok çok daha gelişŸmişŸlerini yapan
insanlar var vede hiç birine üretim izni verilmiyor şŸahıslar bir anda ortadan kayboluyor. şŸunu unutmayın ki dünyadaki petrol dengelerini ve bir çok devletin sektörün çıkarlarını tehlikeye sokacak bu tip icatlar hiç bi zaman insanlara ulaşŸamayacaktır.Bazı cesur arkadaşŸlar icat yaptım deyip hayatlarını tehlikeye atmasınlar bence bunlar onlarca yıl önce bulunmuşŸ ve bazı dengelerin işŸine gelmediği için köreltilmişŸ ve yok edilmişŸ işŸlerdir bu sözleri yazmak zorunda kaldığım için insan olmaktan utanıyorum .saygılarım ile

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 165 -1 16

Avatar

Ahmet çakır

Ocak 8, 2010, 20:01

Benimde sonsuz enerjinin hareketsiz çalışŸan bir projem var.Yukarda mühendis abimizin yazısını dikkate alıp bu işŸten vazgeçip yerine tehlikesiz enerji ismini verdiğim başŸka bir proje üstüne çalışŸıyorum sistem şŸöyle çalışŸıyor: evimizde elektrik enerjisi olarak bildiğimiz faz ve nötrü değdirdiğimizde veya elle dokunduğumuzda kablolarda hiç enerji yokmuşŸ gibi olacak fakat herhangi bir alıcıya bağladığımızda alıcı çalışŸacak.Teknik olarak ise: çarpılma tehlikesini kaçak akım rölesi önleyecek, yangın tehlikesinide kapasitif sensör önleyecek.yani kablolar birbirine yaklaşŸtığında oluşŸan kapasite enerjiyi kesecek. böylece hem çarpılmaya hemde yangına karşŸı koruma sağlayacak.Saygılarımla…

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 74 -1 11

Avatar

fuat

Ocak 10, 2010, 17:01

ahmet bey projenizi merak ettim lütfen aşŸağıdaki e-mail adresime gönderin;
murat_alemdar46@hotmail.com

Yorumu Oylayın: +1 8 -1 12

Avatar

zg

Ocak 14, 2010, 00:01

Selam arkadaslar benimde bi fikrim var ! elektriz pirizine bir besli piriz bagliyacaksin onlarada birer besli piriz ve onlara vs. böylece enerji diledigimiz miktarda cogaltmak mümkün. tabiki petrol lobileri izin verirse.
eminim bunu okuyanlarin yüzde 80 i nin kafasina yatmistir, cünki maalesef millet olarak cok cahiliz! bi boktan cakmiyoruz. nerede görülmüs yoktan enerji üretmek? yoktan var etmek Allah a mahsustur.
böyle aptan insanlara yutacaklari aptal haber. polis enerji üreten mekanizma bulmus. Almanyada bosunami senede türkiyenin bütcesinin 3de biri kadar para arastirma gelistirmeye gidiyor? onlar aptalda en akilli sizsinizin?
kusura bakmayin kendimi zor tutuyorum, milletimin bu kadar aptal her ya…gi yuttugunu görünce icim yaniyor.
ben almanyada su an doktora yapiyorum ve muammer yildirim in patent belgesinide okudum (patent arsivlerinde mevcut mesela http://www.depatisnet.de gizli bisey degil yani) sadece sürtünmeyi azaltan manjetik bir ilatken yani perpetuum mobile degil.
üstelik; paraniz varsa herseyi patentleyebilirsiniz, mantikli olup olmadigi önem tasimiyor.

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 42 -1 22

Avatar

şžükrü Toraman

Ocak 14, 2010, 03:01

Bence fikir mantıklı. Yani elektirik motorundan gelen hareket dinamoyu döndürünce oluşŸan akım da gene elektirik motorunu çalışŸtırır.Yalnız burada önemli bir şŸey var. o da sürtünme. Sİstemin randumanlı çalışŸabilmesi için çok iyi yağlanması lazım.Kaliteli bir yağla nerden baksan 3 yıl gider sistem.

Bunun gibi çok icat var ama nedense seri üretime geçmiyor. Bence kesin bu işŸin arkasında dışŸ düşŸmanlar olabilir. Mesela bir şŸirket dönergeç yapacaktı, seslerini kestiler. Bunlar hep uluslararası planlar. Adam petrol şŸirketi kurmuşŸ, sana bedavadan enerji ürettirir mi?

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 19 -1 10

Avatar

Ahmet çakır

Ocak 16, 2010, 15:01

Sayın Fuat kardeşŸim benim msn sayfam olmadığı için seninle mesajlaşŸmam zor olacağından istemişŸ olduğun projemi buraya yazıyorum.Tehlikesiz enerjiyi daha önce yazmışŸtım.YapmışŸ olduğum hareketsiz sonsuz enerji ise şŸöyle çalışŸıyor: Bildiğimiz gibi alternatör mekanik enerjiyi a.c. elektrik enerjisine çeviriyor.Bende bu mantıktan yola çıkarak şŸu değişŸikliği yaptım: Alternatörü mekanik enerji yerine rotoru kitleyip elektriksel olarak dönderiyorum.Bunu da yürüyen ışŸık devresinin sinyalleriyle transistörleri sürerek yapıyorum.Böylece altenatör çıkışŸında 220 volt elektrik üretiliyor.İlk enerji olarak verdiğim güç 5 wat ise, çıkışŸtan aldığım güç 95 wat oluyor.Geri besleme yaptığımda sistem devir daim yapıyor.Bu sistemi yapalı yaklaşŸık 2 ay oldu alternatör çıkışŸındaki lamba halen yanıyor.Hatta alternatörün çıkışŸ uçlarını kısa devre etsem bile sistemde dolaşŸan enerji sıfırlanmıyor.Oysa Muhammer beyin sonsuz enerjisinin, enerjisi kısa devre halinde sıfırlanır ve durur.Ben bu sistem sıfırlanmadığı için buna soğuk güneşŸ adını verdim.Nasıl ama?..

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 42 -1 13

Avatar

muharrem keskin

Şubat 5, 2010, 14:02

arkadaşŸlar bende hiçbir enerjiye ihtiyaç duymadan elektrik üreten bir alet yapmayı başŸardım.alet dışŸardan hiçbir enerji almaksızın elektrik üretiyor.bu sistem aslında çok basit ama biraz bilgi gerektiriyor.bu sisteme inanmaya bilrsiniz ama kesinlikle doğrudur ve hayata geçirildiğinde türkiyeyi dünyanın
süpergücü yapacaktır ve işŸsizllik diye birşŸey kalmaycaktır.,

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 29 -1 21

Avatar

süleyman

Şubat 6, 2010, 17:02

selam arkadaşŸlar bizimde bir çalışŸmamız var,muammer beyinkine yakın bizde kart sistemi var toplam 6 kalem malzeme var içerisinde,mesela kartlar 1000 lik 2000 ve 3000 lik 1000 .kart kullanıldığında 60 amper aküyle ufak bir işŸyerinin elektiriği üretiliyo kartlar yüksek olursa fabrikaların elektiği de üretilebiliyor.teşŸekkürler.

Yorumu Oylayın: +1 12 -1 14

Avatar

astsubay

Şubat 20, 2010, 02:02

süleyman bey kardeşŸim iyi güzel yazıyorsunuz da şŸu aletin nasıl olduğunu bana anlatabilirmisiniz rica etsem yada msn adresimi ekleyebilirmisin aastsubayy@hotmail.com

Yorumu Oylayın: +1 8 -1 8

Avatar

mesut yagcı

Şubat 25, 2010, 12:02

enerji yoktan var olmaz varsada yok olmaz sadece boyut deyişŸtirir sonu nötr olur oda ana yutucuyu kuvvetlendirir

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 19 -1 7

Avatar

ali

Şubat 26, 2010, 20:02

mesut yagcı kardeşŸim bu siteyi incelersen insanların neler var ettigini görürsün bece böyle peşŸinen yorum yapma ok

Yorumu Oylayın: +1 10 -1 12

Avatar

gkhn

Mart 10, 2010, 21:03

bu ıcadın gercek oldugunu nerden anlıcam ben!!! bunu ogrenırsem meslek dersımden 100 alıcam lutfen yardım pls!!

Yorumu Oylayın: +1 5 -1 9

Avatar

Ahmet çakır

Nisan 4, 2010, 12:04

Bu yorum ziyaretçiler tarafından beğenilmedi. Yorumu görmek için tıklayınız..

(Beğenilmedi) Yorumu Oylayın: +1 14 -1 50

Avatar

bay baron

Nisan 28, 2010, 21:04

arkadaşŸlar hayatta korkarak yaşŸamaktansa cesurca ölüme yürümek erkek işŸi. vatanına milletine faydan varsa projenden taviz vermepaylaşŸ eğer korkun kendinden değilde ailenden se kitapçık halinde açıkla devlet büyüklerine sun. devleti yönetenler ne kadar dürüst onuda anlamışŸ olursun. eğer bende yaptım ettim diye sallamıyorsanız emeğinizin arkasında durun projelerinizi ülke çapında buyutun. saygılar

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 28 -1 7

Avatar

Mahmut ܇evik

Mayıs 3, 2010, 11:05

Sayın Ahmet çakır bu sayfada sizinki kadar uçuk bir yaklaşŸım daha okumadım. Siz beni güldürdünüz Allah ta sizi güldürsün. ܇ok fazla amarikan filmi izlemeyin.

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 18 -1 7

Avatar

Ramazan

Mayıs 4, 2010, 20:05

ben bu cihazı dubaiden getirdim hemde ENVEKTܖR ismi 12 volt aküyle 220 wolt eletrik alıyorum bunun üretici ülkede MADE İN TAİWAN siz uyumaya devam edin yapan arkadaşŸada teşŸekkür ederim kınamayın başŸınıza ummadıgınız yerden taşŸ gelir hadi Allah’a Emanet olun…!!!

Yorumu Oylayın: +1 14 -1 17

Avatar

aydın

Mayıs 7, 2010, 10:05

kardeşŸlerim aslında durum çok basit aynı mil üzerinde baglamayacaksiniz alternatör ve motoru ,kasnaklar yolu ile baglantı yapacaksınız.Artı alternatörün miline agır bir disk takacaksiniz ,ki bu dönüşŸün hızını sabit tutsun ,kısaca bir harekete geçen mil hemen durmasın bu sayede aradaki kayıbı en aza indirirsiniz.isteyen arkadaslar deneyebilir düzenek şŸuan çalışŸır durumda öyle büyük projelere falanda gerek yok.sadece altarnatörün önüne en az 10 kg olacak şŸekilde disk takacaksınız.

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 17 -1 5

Avatar

Ahmet çakır

Mayıs 11, 2010, 09:05

Sayın MAHMUT ܇EVİK kardeşŸim yazını okudum ve sempati ile karşŸıladım.Ayrıca ilgi ve alakandan dolayı teşŸekkür ederim.şžu anda sistemin, yani ileri görüşŸ kamera sisteminin üzerinde çalışŸmaktayım.Geldiğim aşŸamada görüntülerin hızlandırılmışŸ olarak çalışŸtığını görüyorum.Yani cisimler ekranda öyle hızlı hareket ediyorki olup bitenleri anlayamıyorum.Ben bu sistemin zamanlamasını normale dönderirsem o zaman yapmışŸ olacağım.Ve bir gün patentini alıp tanıtım için televizyona çıkarsam kameralara senin için el sallayacağım.Birini televizyonda bu sistemi yapmışŸ ve kameralara el sallarken görürsen bil ki o benim, o zaman hiç şŸaşŸırma çünkü senin gibi bir insanım.Saygılarımla…

Yorumu Oylayın: +1 15 -1 16

Avatar

Cevdet

Mayıs 25, 2010, 01:05

Bu fikri beğendim çünkü bunu bende düşŸündüm elbette eksikleri var ama eksikler problemler çözülmek için vardır bu tür parlak fikiler hep aynı tepkiyle karşŸılaşŸır ‘daha önce düşŸünmüşŸlerdir mümkün olsa yaparlardı bir akıllı sensin demi’ gibi ama bunlara kulak tıkamak lazım bunlar bardağın boşŸ tarafını gören basiretsizlerdir.Hiç bir teknoloji birden bire gelmedi hep bir gelişŸme süreci oldu.Yapılamaz imkansız diye bişŸey yoktur ve bişŸeyler üzerine düşŸünüp aklınıza bişŸey geldiyse elbette bunu sizden başŸkası düşŸünmemişŸ olabilir.Yapmanız gereken aklınıza gelen şŸeyi araşŸtırmaktır benim şŸimdi yaptığım gibi…Evet birilerinin aklına gelmişŸ neden daha önce düşŸünemedim diyorum belkide benden önce aklına gelenlerde bunu dedi mesele nasiple alakalı..Bence bu gelişŸtirilmesi sorunların aşŸılabilmesi muhtemel bir fikir hangi icat ilk anda en mükemmel haliyle geldi ki?Mesele elektirik üretmekti elektirk üretmek için bir devinime dönme gücüne ihtiyac vardı bunu su buhar gibi şŸeylerle başŸardıktan sonra artık elektiriği üretmişŸsindir o halde bu elektiriği bir motora bağlayıp türbünleri bu motor gücü ile cevirip daha fazla elektirik üretmemek için ne gibi bir mazeretin olabilir.İddia ediyorum tek bir baraj bu teknoloji ile bütün dünyaya yetecek enerjiyi üretebilir.İlerleyen yıllarda ise insanların baraja bile ihtiyacı olmaz.Neden bu kadar fatura ödediğimizide hiç bilmiyorum?Enerji için harcanan bütçeler gerçekten muazzam boyutta bunu göz önüne alırsak bence ileriye dönük bu teknolojinin gelişŸtirilmesi ve kullanılır seviyeye getirilip hizmete sunulması ülkenin gelişŸimi için büyük önem arz ediyor.Enerji üretimi bütün ülkelerin en büyük sorunlarındandır uygulanan metodlar %100 memnuniyet sağlamamaktadır.Ya cevreye zarar veriliyor yada çok az enerji için büyük maliyet ödeniyor…Bence bu teknoloji ile maliyetlerde sıfıra iner cevreye verilen zararda…Devletin bu projeye maddi teknik lojistik verebileceği ne destek varsa vermelidir…Bu küçük prototipi endüstriyel boyuta taşŸıması büyük ölçekli hale getirmesi gerekmektedir.

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 18 -1 3

Avatar

mehmet

Temmuz 14, 2010, 17:07

bende birsey buldum ama işŸin neresinden baslıyacamı bilemiyorumm.teknik malzemelerim eksikk tam olarak yaprsam dünyanın gözüü bizde olurr.tek istedğim türk halkının mnedeniyet çevresinde yerini almasıdırr

Yorumu Oylayın: +1 7 -1 9

Avatar

alpaslan

Temmuz 20, 2010, 03:07

arkadaşŸlar bu işŸin bi çaresi var ……………………………çok büyük bir sırdır kısa bir tiyo verim size ……………………………………

almanyada sınırsız döngüden alınan elektrik EHD EHAşžTE YܜKSEK GERİLİM SANTRALLERİ VE AMPER ALTORNATܖRU TARAFINDAN İSTENİLEN ENERJİ EL DE EDİLMİşžTİR….. PROJESİ ELİMDEDİR…

AMA BU PROJEYİ YAPMAK İ܇İN ÇOK PARA GİDER ܖLE MİNYATܜR GİBİ şžEYLERLE KENDİNİZİ AVUTURSUNUZ

şžUNU UNUTMAYIN ENERJİ YOKTAN VAR OLMAZ VAR OLAN ܇OОALTILABİLİR …..

ATOMUN YOОUNLUОU BAşžKA ATOMLARINDA HAREKETE GE܇MESİNİ SAОLAR VE BU NADA BİNG BENG DERLER YANİ 1 DEN 1000000000000000000000 KADAR OLABİLDİОİNCE HAREKET DEMEK

GܜNEşžİN KENDİSİNİ YAKMASI GİBİ……?????????

GܜNEşž ATOM PARTOKULLERİ TARAFINDAN YOОUNLAşžARAK DܖNGܜ MEYDANA GELİR BUDA SINIRSIZ ENERJİYE DܖNܜşžÜœR KISACASI ELEKTİRİKTE BܖLEDİR…………

Yorumu Oylayın: +1 9 -1 14

Avatar

hamdi aslanbayrak

Eylül 7, 2010, 23:09

madde =enerji bunu bu yazıları yazan herkes biliyor zaten.yoktan enerji üretilebilir mi? o zaman madde de üretilebilir? böyle bi şŸeyi yaptık diye kimseyi aldatmayalım.

Yorumu Oylayın: +1 7 -1 10

Avatar

nihat bulut

Eylül 9, 2010, 18:09

arkadaşŸlar böyle ictlar var bende deneme aşŸamasındayım yüzde yüz olucağından eminim bu işŸi bitirmeye az bi zamanım kaldı kendi gücünü üreten araba rüzgar güllerini düşŸünün arabada 4 adet teker vardır bu tekerler çok büyük güç üretebilir bu işŸlerle uğraşŸan herkese saygı duyuyorum bunlar çok güzel şŸeyler

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 23 -1 5

Avatar

Tweets that mention '» BSMH, kendi kendine elektrik üreten cihaz! YܜZDE 100 YERLİ -- Topsy.com

Ekim 3, 2010, 22:10

[...] This post was mentioned on Twitter by ܇ağrı Uysal, ܇ağrı Uysal. ܇ağrı Uysal said: http://www.yuzde100yerli.com/2007/03/26/bsmh-kendine-elektrik-ureten-cihaz/ [...]

Yorumu Oylayın: +1 3 -1 5

Avatar

fatih

Kasım 5, 2010, 19:11

slm herkese, ben de uzun bir sene kesintisiz çalışŸacak elektronik yöntemle osilasyon yapan bir sistemin çıkışŸını şŸarjlı pile vermek suretiyle ( sistem tek bir pille hem çalışŸacak hem de pili şŸarj edecek) bu imkansız gibi görülebilir fakat hayata geçirmeme ramak kaldı… kısa bir şŸarj sonrası uzun yıllar çalışŸma, kullandığımız pillerin yerini alacak bu sistem ….

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 27 -1 4

Avatar

mantık

Kasım 9, 2010, 01:11

ocak 14 2010 00:01 de zg tarafından yazıyı okuyun. aynılarını yazmak istemiyorum… mantıklı düşŸünün az…

Yorumu Oylayın: +1 5 -1 12

Avatar

mühendis

Kasım 20, 2010, 14:11

Bu yorum ziyaretçiler tarafından beğenilmedi. Yorumu görmek için tıklayınız..

(Beğenilmedi) Yorumu Oylayın: +1 8 -1 24

Avatar

rmzn

Kasım 23, 2010, 21:11

arkadaşŸlar aslında böyle bi içad ben düşŸündüm ama daha gercekleşŸtiremedim ben şŸöyle bişŸi düşŸündüm 12 volt luk bi akü, motor, ve dinamo bunlar yeterli olacaktır deneyin isterseniz motor aküden alacagı enerjiyle dinamoyu döndercektir dinamoda bi süre sonra motora enerji saglayıp onun hareket etmesini saglayacaktır bu kısır bi döngü içersinde olcagından artık aküye ihtiyac olmayacaktır dinamo ne kadar büyük olursa o kadar enerji elde edersiniz ve istediginiz cihazı baglayıp kulana bilirsinz…..

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 19 -1 12

Avatar

mrt

Kasım 29, 2010, 02:11

nikola teslayı da bu yüzden harcamadılarmı?

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 25 -1 3

Avatar

ümit

Aralık 6, 2010, 05:12

12 v bir akü ve 12 v bir motor vede 220 voltluk bir motor birde şŸaj dinamosu bir kac dişŸli ekleyip tasarladık dielim belli bir miktar enerji elde ettik yani 12 voltu yaklaşŸık 100 volta kadar cıkardık biz sadece elimizdeki imkanları saglayarak bunları elde edebiliyoruz peki istedigimiz gibi motorları tasarlayıp devreleri kurupta böyle bir cihaz tasarlarmıyız bunun kücügü var büyügü neden olmasın bunuda yapacak para bizde nerde dielim oda var onuda anca kendin kullanırsın bu zamana kadar böyle biricat cıkmamışŸmıdır elbette cıkmışŸtır üstü örtülmüşŸtür

Yorumu Oylayın: +1 9 -1 9

Avatar

ahmet

Aralık 15, 2010, 00:12

yok öyle bi şŸey!

(bkz: enerjinin korunumu yasası)

Yorumu Oylayın: +1 7 -1 13

Avatar

fatih

Aralık 17, 2010, 15:12

BENDE BÖYLE BİR PIROJE ܜZERBDE CALIşžIYORUM İNTERNETTE ARAşžTIRMA YAPİMDEDİM BUSİTEDEKİLERİ GܖRܜNCE şžAşžIRDIM DEMEK BENDEN BAşžKALARIDA BUPIROJE ܜZERİNDE CALIşžANLARVAR BUBENİSEVİNDİRDİ DEMEK DOОRU YOLDAYIM BENİMPROJEM BUNABENZER AMA BİRAZ DEĞžİşžİK TEHLİKELİ BİR İşžYAPTIОIMIZIN FARKINDAYIM AMA YİNEDE VAZ GE܇MİCEM.FİKİRLERİNİ PAYLAşžMAK İSTEYEN cicekci_avci@hotmail.com

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 7 -1 2

Avatar

huseyın

Aralık 18, 2010, 02:12

arkaadaslar ben elektrıkten anlamam ama cıddı anlamda sızlerın yorumlarını bırbırınıze olan guven asılama duygunuzu gorunce ınan sızın sayesınde bızım ıcımızın rahat olacagını dusunuyorum tum elektrıkle ugrasan arkadasları tebrık edıyorum zor ve akıl gerektıren bır ısnız var hepınıze kolay gelsın allah hepınızı korusun

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 23 -1 1

Avatar

tolgahan

Aralık 27, 2010, 05:12

arkadaşŸlar tamamen kendi elektriğini üretecek bir makine şŸuanda düşŸünülemez fizik kurallarına aykırı görünüyor başŸlangıç hareketi için mutlaka bir enerjiye ihtiyaç duyarsınız ki bunun yanında enerjiyi harcayacak sistem elemanları(sürtünme ilşŸ ısıya dönüşŸme veya elektriksel alanlar) gibi problemler sizi kısır döngüye geri çevirir. bunun için farklı izlenmesi gereken yollar var. şŸimdi üzerinde çalışŸtığım bir proje ile evin su hariç tüm ihtiyaçlarını karşŸılayacak bir sistem gelişŸtirdim. proje de hesaplamalar tamamen olumlu. prototip için biraz birikim yapmam gerekiyor. araşŸtırmalarıma göre ülkemizde seri üretim için sıkıntılar büyük bu yüzden patent sonrası üretimi mecburen farklı bir ülkede başŸlatıp daha sonra yatırımı buraya getirmeye çalışŸacağım. bu da ülkemizin ayıbı. ortaokul yıllarında olan bir projemi gerçekleşŸtiremedim bu proje şŸuanda dünyada çok büyük kullanım alanına sahip ısıya göre enerji tasarrufu sağlıyacak camlar güneşŸli havada koyu renkli olduğu için ısıyı emer ve yansıtmaya başŸlar, ışŸık ve ısı azaldıkça da renk açılmaya başŸlar ışŸıktan faydalanmaya başŸlarsınız uzun vadede inanılmaz derecede faydalı ama biz sadece proje yaptık elimizden tutan olmadı kaymağı başŸka ülkeler yiyor. bu işŸlerle uğraşŸan arkadaşŸlara da tavsiye paylaşŸıyorsanız ve gerçekten iyi ise hayat sigortası yaptırın arkanızdakiler size bişŸey olursa başŸıboşŸ kalmasın

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 10 -1 3

Avatar

turan

Şubat 6, 2011, 23:02

arkadaşŸlar böyle bir sistem varsa bizede lazım nerden temin edebiliriz

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 2

Avatar

mesut kvrk74

Mart 6, 2011, 22:03

SLM bucit yildiza tebrikler benimde icadim var elektirik uzerine bu yaz tamamlanmis olacak ama nereye nasil kimlerlen bas vuracam bilgim yok bilgi edinmek icin ne yapmam lazim bilgilendiren kimse varsa. mesutcan_1974@hotmail.com mail gondere bilir BRULSEL den slmr

Yorumu Oylayın: +1 4 -1 1

Avatar

saklı

Mart 24, 2011, 00:03

herkez birşŸeyler yaptığını ve o bir türlü başŸarılamayan artık patent merkezlerinin bile gülmeye ve şŸarloton gözüyle baktığı akibeti belirsiz mucitler kol geziyor kimini rus ajanları kolar kimi dev şŸirketlerle anlaşŸma icindedir fakat yinede vur abalıya misali faturalar can yakıyor sonuç kuru muhappat ban bütün dün ya devleri mühendisler teknisyenlar kim varsa bir baba yiğit cıksında herşŸey tamam fakat kulanıma gecince yada depalamaya gecince kasma zorlama meydana geliyor bunun carasini buldum desin herşŸey den üretiyorsunda kullanıma gelince üreten zorlanıyor hadi varsa bir bu işŸten anlayan benim gibi 38 sene araşŸtırma yapan cıksın karşŸıma hodri meydan bırakın bu şŸarlotonları ürün meydan görsün burada DALGASIZ DENİZLER LERDE HerkişŸi kaptan bakınız benim şŸu an yaptığım üreten altörnatör melekette çok bunu boşŸa dönercesine serbes dönerken hiç kasma yaptırmadan bire bir enerji üretiyor ve hiç bir şŸeyde sınır tanımıyorum varsa yatırıma acık baba yiğitler numunesi aktif varsa bir yanışŸım gelir görür bilmiyorsada bilenle gelir sonuçta olumsuzluk görürse sıkar kafama gider burda tavşŸan dağa küsmüşŸ dağın haberi yok bu devran nereye kadar bana kimse dürüst görünmesin dürüst yaşŸasın hani yaptınızda nerde kardeşŸim nerde gel benim ürünüm burda tepesinde geziyorum durduğu yerde elk ğitiyacımı karşŸılyor o piyasaya sürdükleri şŸarzlı araba vs gibi ürünleride garajlarına ceksinler şŸarz etmeye mahküm etmesinler milleti petrol pahalı diye elektrikiye dönüşŸ sanki elk bedavada benim sistemimde ilk hareketi ver ister yol git ister evde işŸte fabrikanda kullan sözde deyil özde kullan patentini dahi almadım almayacamda varsa gönül vermişŸ kendisi patentini alsın gek gör buyur acık tel *********** hadi kolay gelsin tel 24 saat aktif glişŸtirdiğim ürün gibi

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 20 -1 10

Avatar

Senqronize

Mayıs 2, 2011, 05:05

Yazıları Okudum Gercekten Sasirdim Kendimi Tek Sanıyordum. Arkadaslar sistem dogrudur. Hesaplamalar ve dogru mil ayarlamaları yapılınca sorunsuz çalışŸmaktadır. Fakat cogunuzun atladigi birkac devre elemanı var ben bu sistemi yapalı 2,5 yıl oldu ve kendi hanemde sorunsuz ve ses izalasyonu yapılmıs bir sekilde kullanmaktayım. Malzemeleri Ve Kurulumu Hakkında Herkeze Bilgi AlışŸ VerişŸi Yapmaya Karar Verdim. Zaten Proje Acıga Cıkmıs. İrtibat : realdarbe@live.nl

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 13 -1 3

Avatar

hüseyin

Mayıs 7, 2011, 15:05

slm arkadaslar iki fırcasız dc motor kullanarak elektrik üretmek istiyorum.bu konu üzerinde fikirleri olan arkadasların yorumlarını bekliyorum…

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 2

Avatar

alim

Mayıs 30, 2011, 02:05

arkadaşŸlar bu icadlar boşŸ.birşŸey vermeden üretmek olmaz.önce vereceksin sonra alacaksın.böyle boşŸ icadlarla uğraşŸacağımıza tekniğimizi gelişŸtirelim örneğin rüzgarı en etkili nasıl kullanırız.güneşŸten nasıl veriim alırız.yada 2000 wat tüketen ufonun yerine 100 watlık bir ısıtıcı nasıl üretiriz.enerjiyi az tüketirksek.güneşŸ rüzgar yeter bize

Yorumu Oylayın: +1 9 -1 8

Avatar

boran29

Temmuz 11, 2011, 23:07

bence olmayacak bişŸey yok bazen çok basit olan şŸeyleri göremeyiz Allah yoktan sebeb verir ve olur cep telefonu gibi

Yorumu Oylayın: +1 5 -1 7

Avatar

Ahmet çakır

Temmuz 15, 2011, 02:07

Bu yorum ziyaretçiler tarafından beğenilmedi. Yorumu görmek için tıklayınız..

(Beğenilmedi) Yorumu Oylayın: +1 5 -1 22

Avatar

Rakun1

Temmuz 17, 2011, 13:07

Sayın Ahmet çakır,

Gelecegi gorme ile ilgili yorumunuzda telefon numaranızı vermissiniz ama sanırım burada tel. no verilemiyor, numara silinerek yerine yildizlar konmus. Mumkunse asagidaki e-posta adresimden benimle irtibata gecebilir misiniz.

e-posta: toptimal@yahoo.com

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

mehmet

Temmuz 24, 2011, 14:07

boyle arastırmaları sureklı yapmak lazım bunu yapana helal olsun tesekur ederım

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 5 -1 1

Avatar

resim

Temmuz 29, 2011, 20:07

hımm bu işŸler fizik, manyetizma ve kısmende makina bilgisi istiyor.

Yorumu Oylayın: +1 4 -1 2

Avatar

mühendiz

Ağustos 10, 2011, 16:08

yahu arkadaşŸlar !….madem bu işŸe meraklısınız biraz kitap okuyun,internet karışŸtırın,böyle birşŸey olabilirmi ?…

220 V motor, 230 V elektrik üreten jeneratöre bağlı ve vızır vızır çeviriyor öylemi ?..hesaplayın bakalım o jeneratörü çevirmek için kaç Kw (yada kaç Amper) güç gerekli? alternatör bu kilowatı kaç RPM devirde sağlıyor..e bu arada motorun ve alternatörün kendi içinde sürtünme güçleri var,elektrik üretmeye başŸladığında alternatör öyle bir kasılıyor ,öyle bir frenleme etkisi yapıyor ki motorun bunları yenmesi için jeneratörün ürettiği enerjiden daha fazlasını kullanması gerekiyor..Deneyin !..arabanızın alternatör fişŸlerini çıkarın bakın , performansı nasıl artacak..neden ?..elektrik üretirken arabanın motoruna frenleme etkisi yapıyor , kasılıyor , elinizle bile çeviremezsiniz neredeyse..Ben otomotiv sektöründe çalışŸıyorum deneme ile sabittir…yalancılara kanmayalım , internette de böyle sivriler var , videolar çekmişŸler , kendi kendine giden elektrikli arabalar……komik !..

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 10 -1 5

Avatar

hasan

Ağustos 18, 2011, 11:08

BU BİLGİ HERKEZDE OLURSA İCADI Bİ ÇOK Kİşžİ YAPARSA ܖNܜNE GE܇EMEZLER BENCE BENDE BİR DENEME YAPTIM AMA İSTEDİОİM HESAPLADIОIM VERİME ULAşžAMADIM VERİM ALAN ARKADAşžLAR HANGİ MOTOR VE HANGİ TܜR JENERATܖR KULLANDIОINI YAZARLARSA SEVİNİRİM

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 3

Avatar

bi mühendis daha

Ağustos 19, 2011, 18:08

yukarıda buluşŸ yaptığını savunan sevinen övünen artislik yapan beylik laflar eden ahkamlar kesen çok bilir abilerim kardeşŸlerim,ne yazık ki sizin yüzünüzden bu haldeyiz.

bi zeka parıltısı var bi kıvrım var beyninizde ama işŸte ah biraz sağduyu olsa biraz okusanız biraz teknik bilseniz.

enerji yoktan var vardan yok edilemez.bu öyle dünya dönmüyor gibi bi söylem değil bu bi yorum değil.bu gerçeğin ta kendisi.nihai sonuç.

sizin bu yaptım ettimleriniz gerçekte çalışŸsa türkiyeyi filan bırakın evrenin dengeleri değişŸir.karadelik açarız o sonsuz enerjiyle.paralel evrenlere geçeriz üst boyutlara gideriz.

elimde sonsuz enerji verebilecek bi zamazingo olsaydı mesela,bi zaman makinası yapmak iki günümü alırdı.

niye imkansız anlıyor musunuz? evrene aykırı yav.

çabanızı takdir ediyorum yine de.ama biraz okuyun.lütfen.

sizin bu parlak fikirlerinizi adamlar binlerce yıl önce denemişŸ.
ben de o dinamo motor bileşŸimini düşŸünüp dünyayı kurtarmanın sevincini yaşŸadığımda 8 9 yaşŸlarında filandım.niye çalışŸmayacağını anladığımda da 11 filan.umarım bu yukarıdakiler de o
yaşŸlardadır.yoksa durum vahim,içler acısı.

link var bi de: http://tr.wikipedia.org/wiki/Devridaim_makinas%C4%B1

Yorumu Oylayın: +1 9 -1 8

Avatar

barışŸ

Ağustos 30, 2011, 23:08

sevgili arkadaşŸlar kendimizi kandırmayalım böyle şŸeylerle bende çok uğraşŸtım bu işŸin size püf noktasını anlatayım . bende de her şŸey sizin anlattığınız gibiydi ama yüksüz şŸekilde sorunsuz çalışŸtı taki yüke bininceye kadar altarnötör . ben inverter takviyesi bile yaptım sorun şŸurda altarnatör yüke binince bağlı olduğu elektrik motorunun devrini düşŸürüyor ve dolayısıyla voltaj ve frekansta değişŸme oluyor . yani voltaj düşŸtükçe motor hızı da düşŸecek ve buna bağlı olarak berlirli bir süre sonra motor duracak ve altarnatör de duracaktır . veya aleti çalışŸtırdığınızı bile düşŸünseniz altarnatör yüke binince motordevrinde az bir azalma olsa freknasta değişŸme olacak ve altarnötere bağlı alıcı dengesiz çalışŸacak ve yanacaktır .

1 devir/dakika = 0.0166666666667 hertz buradan yola çıkınız kolay gelsin olaya sadece voltaj boyutundan bakmayalım

Yorumu Oylayın: +1 4 -1 1

Avatar

mahmut

Eylül 2, 2011, 22:09

ewet imkansız gibi gözüküyor ama bilene çok kolay projenin benzerleri yapılmışŸ idi benzerini bende yaptım volkmen kendi kendine çalışŸıyor idi meraklılarla irtibata geçmek isterim

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 4

Avatar

mahmut

Eylül 2, 2011, 22:09

yukardaki yorumlar içinde şŸunu söylim siz kondansatör diye bir şŸey duymadınızmı birkaç tanesini birleşŸtirin ilk dolumu siz yapın neyse gerisi bana kalsın

Yorumu Oylayın: +1 5 -1 2

Avatar

ali

Eylül 3, 2011, 11:09

esasında bütün enerjiler bize bedava ancak üzerine vergiler koyup bize pahalıya maal ediyorlar ha buda devletlerin bekaası için şŸart olsa gerek selamlar

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 9 -1 2

Avatar

veliamca

Eylül 4, 2011, 22:09

Selam ArkadaşŸlar,

İki farklı gruba ayrılmışŸsınız! şžahsen, “Yaptım, çalışŸıyor!” diyenlerin yalan söylediğine inanmak istemiyorum! Evet, ben safım.
KeşŸke bütün insanlar saf olsa…

Bunun dinen caiz olmadığını düşŸünen arkdaşŸımızın yanıldığını vurgulamak isterim. Bilakis, ALLAH’ın izniyle olurher şŸey. Teknoloji ALLAH’ın rahmetidir, lutfudur… Zamanı gelince icatlar ortaya çıkar!

veliamca da çalışŸıyor. ALLAH (c.c) yardımcımız ve koruyucumuz olsun…

Bu işŸlerle ilgilenenleri facebookta açtığım gruba davet ediyorum:

http://www.facebook.com/group.php?gid=106277569397071

Saygılarımla

iyi çalışŸmalar Türkiye…

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 6 -1 1

Avatar

misafir

Eylül 8, 2011, 13:09

ArkadaşŸlar youtube da biraz video izleyin. Bu adam manyetik icatlar konusunda aşŸmışŸ. Muammer Yildiz Free Energy Device aratın. adam patentini almışŸ, üniversitelerde tanıtım yapmışŸ, anlaşŸmalar yapmışŸ. bazıları hala hile var yok olmaz vs diyor. biraz araşŸtırın ondan sonra konuşŸun.

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 5 -1 1

Avatar

elk65

Eylül 15, 2011, 10:09

Elbeteki adamın yaptıgı icadı inkar edecek degiliz arşŸivlerde muammer yıldıza ait olan olan patent http://www.depatisnet.arşŸivlerde ulaşŸabilirsiniz. oradanda neyi patentledigini anlayabilirsiniz.Bu işŸle veya bu fikirle çalışŸan bütün arkadaşŸlara şŸunu söylemek isterim yapacagınız icat hiçbir zaman Yoktan varı uluşŸtumayacaktır.Herhangi bir enerji çeşŸidini başŸka bir enerji çeşŸidine çevirmek isteseniz isteyin alacagınız verim alına gücün verilen güce oranını geçemiyecektir.Bizim birçok arkadaşŸımız halen şŸu mantıkta barajdan çıkan suyu tekrar baraja aktaralım bu döngü hep böyle devan etsin bu kuram yanlışŸşŸşŸşŸ İleede bişŸiyle ugraşŸmak istiyorsanız gelecegin teknolojisi olan robut teknolijisi ile ugraşŸın. Yok illede bedava enerji o zaman ya başŸka bir metot yada yagmur duasına çıkın.Herkese saygı ve sevgilerle

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 7

Avatar

nezih batgün

Eylül 16, 2011, 20:09

Değerli arkadaşŸlar ben de gençken çok uğraşŸtım ve artık bıktım yoruldum ve gençlerin bu işŸi başŸarmalarını bekliyorum.Eski lise kitaplarında en küçük madde atomdur ve o da parçalanamaz diye yazardı.Ben hep gezegenlerin ve dünyamızın güneşŸin etrafında milyar
larca yıl hangi enerjiyle döndüklerini düşŸünürdüm.ܜstelik süre olarak da şŸaşŸmaz zamanlamayla dönüyorlar ve güneşŸten de 1 metre uzaklaşŸmıyorlar veya yaklaşŸmıyorlar.Nasıl akılalmaz bir matematik?
Bunun mıknatısla olabileceğine hep inanmışŸtım.Zaten enerji üretirken
manyetik alan oluşŸuyor ve bu gücü yenmek gerekiyor ki elektrik üretilebilsin.Bu gücü yenmek için de mıknatısları ters yönde kullanmak gerektiğine inanmışŸımdır.
Petrol devlerinin buluşŸları engellediğine mucitleri ortadan kakdırdığına inanmıyorum.Japonya Almanya Fransa gibi devler var ve bunlar petrol faturalarından kurtulmak istemezler mi?Petrol devleri o zaman nükleer santrallara da engel olurlardı diğerlerine de.

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 6 -1 1

Avatar

Djemel

Eylül 22, 2011, 13:09

merhaba bende bir program yaptım paranızı her ay 2 ye katlıyor.
İşŸte o zaman nekadar enerji istersen senindir

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 7 -1 3

Avatar

ali karkı

Eylül 27, 2011, 00:09

yorum yapan tüm değerli arkadaşŸlarım abilerim kardeşŸlerim…en çok mühendislerin yorumlarına takıldım bütün yorumları başŸtan sona okudum…ben end.otomasyon okudu 2 sene…bu anlattığınız projeyi taaa liseden beri düşŸünmekteyim günler geçtikçe aklıma daha değişŸik yötemleri geldi…iyi güzel ilk kalkınma ve boşŸta belli süre çalışŸma peki bunlar normal…peki ya yük:):)devir ve frekans ne oldu kör nokta:)tıkandık…devir sayısını arttırdık frekansı yükselttik ne oldu yükte ne varsa yandı yada motorumuz yandı, kör nokta:)arkadaşŸımız demişŸ ki siz hiçç kondansatör duymadınız herhal evet doğru söylüyo kondansatör ama ne fazla ne eksik alternatif ve kapasatif olayı iyi ayarlamalıyız…motor ilk kalkınmasında normalinden 3 kat fazla güç çeker kondansatör bunu önler ama kondansatörün tekrar dolumunda ne olaccak…ben bu prjojeyi yapacam diyorsanız 220 voltmuşŸ 12 vvoltluk üküymüşŸ bunlar ile olmaz…380 volt 3 fazlı 1.5 lik motor akü yerine kondansatör yada ilk çalışŸmada şŸebeke…kasnaklar ama ağır olmalı ve büyük küçük olmalı..olsun varsın devir yüksek olsun voltaj 450 frekas 60 veya üzeri olsun…sabitleyici koyun size 220volt 50 hz versin…altarnatör 10 kw olsun kayıpları taşŸıyabilsin…burada dikkat edilmesi gerekenler kasnaklar kondansatör ve en önemlisi bunu yapacak kişŸi:):)ben bunu yapıyorum yakında görüşŸmek üzere…tel:************:):)hadi bunu da gösterme :):)çok kötüym dimi:)

Yorumu Oylayın: +1 5 -1 3

Avatar

YeniZiyaretçi

Ekim 18, 2011, 12:10

Nereden Nereye elinize kolunuza sağlık, eskiden sadece ağzımız açık bakıyorduk gavur oğullarına, şŸimdi bizim beyinlerimizde çalışŸır durumda, ellerinize emeklerinize sağlık.

BaşŸarıp başŸarmamanız önemli değil, önemli olan bunun için uğraşŸmanız, siz başŸaramazsanız sizin çalışŸmalarınız ileride yapılacak olan çalışŸmalara ışŸık tutacaktır.

Saygılar.

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 8 -1 1

Avatar

mert

Kasım 6, 2011, 02:11

slm arkadaşŸlar yaptığınız yorumları okudum herkes bişŸeler bulmuşŸ anlaşŸılan fakat hepsi laf bunların sadece laf bunları yazanlarda bunu iyi biliyo kandırıyolar ama kendilerini muammer yıldız bir patent almışŸ
fakat o adamın bulduğu makinada enerji üretmiyo evet altını çiziyorum enerji üretmiyo aranızda bilgili kardeşŸlerimiz var mühendisler hesapları anlatıyolar size tşŸk ederim peki muammer yıldız neye patent almışŸ diyeceksiniz sadece sabit mıknatıs ve elektro mıknatıs kullandığı prototipte manyetik alanla oluşŸan döngüyü ısbatlamışŸ orda neden bir alternatör bağlayıp enerji üretmiyo üretemez anında durur hele yabancı devlette tanıtımını yaptığı bu proje olacakta onu yaşŸatacaklar yada 2003 ten beri üretime geçen yok böyle saçma bişŸe olurmu sizce bir zaman erke dediler ve buna benzer bir sürü insan çıktı neymişŸ patent almışŸlar parayı bastırın sizde alın evet ben denedim hiç olmayan bişŸe gönderdim yaptım diye adamlar kabul ettiler onun için okumadan araşŸtırmadan kulaktan duyma hayellere kapılıpta kendimizi kandırmayalım

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 4

Avatar

muammer

Kasım 17, 2011, 22:11

ya arkadaşŸ lar varsa bucihazdan yapan bende almak isterim herkezin hayalibu fakat böyle bişŸey yok sadece lafff gerisi hikaye cihazcıkalı beşŸsene oldu hala piyasada yok varmı böyle bişŸey birde yüzdeyüz yerliymişŸ artık ben inan mıyorum bulaflara

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 2

Avatar

mustafa

Kasım 19, 2011, 13:11

Benim fikrim daha pratik diğerleri gibi hem beyin yorup hem de masraf yapmıyorum.
܇alışŸtıracağım aletin fişŸini evdeki prize takınca sorunsuz çalışŸıyor. Tavsiye ederim.
ayrıca yaradılışŸ kanunlarına aykırı (termodinamiğin temel prensipleride bu esasa dayanır) davranışŸ ve kuramların olabilceğini mesnetsiz ve kanıtsız düşŸünmek kişŸiyi şŸirke bile götürebilir.(Allah esirgesin)
Bu tip bilimsel çalışŸmalarda net enerji dönüşŸüm rakamlarının hesaplanması ve açıklanması gerekir. %100 üzerinde gibi bir ifade ilk okul düzeyinde bir açıklamadır.

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 6

Avatar

kaşŸifim

Kasım 19, 2011, 15:11

olmaz diyenler için söylüyorum mıknatıslar birbirine paralel ollmasada sıra sıra olsa mesela örnek vereyim biri silahın tetiğine elini götürüyo diğerinin eli tetikte diğeği tetiğe basıyor diğeride çoktan ateşŸlemişŸ oluyor… bunun gibi mesela öylesine aklıma geldi itim aynı anda olmuyor bu işŸlem makaradaki mıknatısların herbiri için ayrı ayrı oluyor ve itici 4 veya daha fazla
link leri attım izle bi bende yaptım oldu.
http://www.teknikvideo.tk/sabit-miknatisli-motor-calismasi-animasyon.html
http://www.youtube.com/watch?v=zp1BmmwzCu8

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 6 -1 2

Avatar

erol

Kasım 24, 2011, 02:11

arkadaslar 2yildir dusundgum tasari bu meger aynisini cok dusunen varmis arastirmamin sonunda onume gelen tek sey yuk oldu 20 kw elektrk dinamosuna 30veya35 beygirlik bir guc gerektigi soylendi orda kaldim zaten 1kw lik motorla cevirmeye kalksak beygir gucu 1.34 yani odinamoyu cevirmek icin 33tane motor calistrman gerekiyo he ben kasnak ve agirlik dusunmdimmi dusundum ama yaklasik 4 5 bintl masraf oda bende yok ama bu ise girdgim zman bisekilde denrylerle basarili olcama inaniyorum bakin bi ornek adam dagda akan suya depo ve cikis cikisa prrvane ve kasnak vedinamo ekliyor ve bunla marngoz desteresi klima dolap ve elektrigini karsiliyo ve dusunun bu akan su sizce kac beygirlik bi guc olusturuyo yani o 33motor beygir gucu edermi dusunuyorum etmez ve tekrar basa donup bu projeyi agirda olsa yapmak istyorum ama en azindan 12voltla degilde220iyle1.5lukmotorla dinamoyu cevirmeye caliscam yani kondanstr motor ve 20 kw lik dinamo tabi agir disk ve kasnak falan denemeyi dusunuyorum arkadaslar insallah olur veherkese basarilar diliyorum zaten bu icatlari yaptigimizi bidusunun halede 12voltla araclardan atin motoru koyun yuksek kwli bimotor baski balatanin oldugu yere bikasnak basin dugmeye sonsuz elektrik bedava ve arac sessiz caliscaktir neyse herkese basarilar

Yorumu Oylayın: +1 5 -1 2

Avatar

haver pekaydın

Aralık 17, 2011, 02:12

Merhaba arkadaşŸlar, bazı teknik alt yapı yoksunu insanların saçma yorumlarına hitaben yazma gereği duydum. Mesela biri yazmışŸ yaratmak Allah’a mahsus yoktan var edilmez diye, arkadaşŸ burada yoktan var edilme, yani yaratma söz konusu değil. Var olan doğanın sunduğu gizli nimetleri gün ışŸığına çıkarma söz konusu. Elektrik, zaten Allah’ın yaratmışŸ olduğu, senin dahi yaşŸam kaynağın olan sonsuz bir enerji. Bizler, elektrik teknisyen-teknikerleri, mühendisler ve profesyönel olarak bu işŸe yıllarını vermişŸ ustalar sadece enerjiye yön veririz. Yazılanların bir çoğuda doğrudur. Evet, kendi kendini besleyen ve bir kaç ek elemanla da dışŸarıya enerji veren sistemler mevcuttur. Ancak bazı arkadaşŸların bahsettiği gibi petrol ve elektrik gibi enerjilerden sağlanan vergilerle ayakta duran devletlerin sindirmesiyle bu olay teknik bilgisi olmayan yada yeterince kendini gelişŸtirmeyenlere saçma bir şŸeymişŸ gibi lanse ediliyor. Bir aralar suyla çalışŸan otomobilde icat edilmişŸti. Yüseysel olarak düşŸünenler uydurma sanarken, araşŸtıranlar elektrolizle bu tür bir sistemin yapılabilmesini doğal karşŸılamışŸtı. Adım açık olarak yazmakta ve gerçek adım, bu tür konularla yakından ilgileniyor ve küçük laboratuvarımda benzeri çalışŸmalar yapıyorum. Eğer, ciddi olarak konuyla ilgili bilgi edinmek isteyen arkadaşŸlar olursa, bilgi ve tecrübelerimin yettiği ölçüde, severek yardım etmeye çalışŸırım. Mail adresim hawer_85@hotmail.com, facebook adresime, hotmail adresimle arayarak ulaşŸabilirsiniz. Esen kalın, Allah’a emanet olun…

Yorumu Oylayın: +1 7 -1 4

Avatar

Ahmet çakır

Aralık 22, 2011, 19:12

Değerli arkadaşŸlar benim bu işŸle ilgili dini endişŸelerim, Haver pekaydın isimli arkadaşŸımızın açıklamasını okumamla son buldu.O açıklamada, bu tür sistemlerin doğadaki gizli enerjiyi ortaya çıkarmak olduğunu vurgulaması, benim bu işŸin dinen caiz olmadığı düşŸüncemde yanıldığımı anlamamı sağladı.Artık bu işŸte bir sakınca görmediğimdem, bu sistemin imalatını yapmayı düşŸünüyorum.Kendisine ve bu konuyla ilgilenen arkadaşŸlara saygılarımı sunarım.

Yorumu Oylayın: +1 4 -1 2

Avatar

Muhamm@

Aralık 28, 2011, 01:12

Selam ArkadaşŸlar.
Bir araba ile 1.viteste kalkışŸ yaparak 20-30 km hıza ulaşŸtığınızda motorun 2500 devir döndüğünü varsayalım.Bir motor(özellikle dizel motor) yakıt pompası hareketini krankşŸafttan aldığı için devir-yakıt ilişŸkisi sabittir.Yani siz 2. viteste iken 2500 devirde ne yakıt yakıyorsa 5. viteste ilerlerken 2500 devir dönüyorsa motor,aynı miktarda yakıt harcaması olur.
pekiii.2. viteste 2500 devirde 50 km hızla giderken,5. viteste 2500 devirde atıyorum 120 km hız yapıyoruz.
Aynı yakıt harcıyorum ama daha fazla işŸ yapıyorum.

HiçbirşŸey yoktan varedilmez kabul.Fakat knetik enerjiden faydalanılabilir diye düşŸünüyorum

Yukarıda bahsedilen düzeneklerde knetik enerji takviyesi ağır volanlar kullanılarak mesela,enerji çoğaltılabilir bence.

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 8 -1 1

Avatar

mehmet sert

Ocak 9, 2012, 00:01

slm bilgim olmadığından soruyorum şŸimdi invektörlerle 12 voltdan 220volta elektrik enerjisi ile çalışŸan makinaları çalışŸtırabiliyorsak ben bi akü ve şŸarj aleti alsam şŸarj cihazıyla aküyü şŸarj etsem ve çıkışŸından elde edeceiğim elktirik ile normal cihazlarımı çalışŸtırsambenim harcadığım elektirik sadece şŸarj cihazının harcadığı enerji olurmu veya en azından ev aydınlatmalarını led ampullerle yapsam lektirik faturasında bariz düşŸüşŸ olurmu bilenler cevap yazabilirmi

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 2

Avatar

Baki

Ocak 18, 2012, 21:01

ܖyle diyorsunuz da o zaman güneşŸ nasıl oluyor da hiç bitmeyen bir enerjiyle hendini ayakta tutuyor? neyin etkisiyle? tabi ki hiçbir şŸeyden yardım almadan yani kendi kendine enerji üreterek..peki dünya nasıl dönüyor? bir şŸeyden enerji sağlayarak mı? bu durumda enerjinin korunumu fasa fiso..

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 3

Avatar

oki

Ocak 22, 2012, 01:01

Uzay mekiği gönderiliyor veya uydu bunlar enerjisini nasıl sağlıyor dersiniz? İşŸte buna benzer yöntemlerle, fakat bu ve bunun gibi icatlar insanlığın faydasına aletler olduğu için ve elektrik satan devletler, petrol şŸirketleri oldukça, bu icatlar hiç olmaz.

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

cihan

Ocak 22, 2012, 08:01

arkadaşŸlar üzerinizde durduğunuz projelerden sakın vazgeçmeyin çünkü bu projelerde gerçektende kafa yorulursa büyük işŸler çıkar bende bir elektrikçiyim ve kendi kendine çalışŸan bi alet yaptım bir evdeki 1500 watt üzeri güçler hariç evdeki buzdolabı,aydınlatma,bilgisayar vs herşŸeyi çalışŸtırabiliyor aslında tüm aletleride çalışŸtırabilecek sistemde yine yaptığım sistemin daha güçlüsünü yapasak oluyor vede hiçbi sıkıntı yok sadece maliyeti artıyor ben yaptığım sisteme 2.5 milyar para harcadım sistemin daha güçlüsünü düşŸündüm baktım maliyeti dört kat artıyor onun için vazgeçtim herkese saygılar insan hayal gücünün sınırlarını aşŸabilir

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 8 -1 1

Avatar

Ethem Namdar

Ocak 22, 2012, 20:01

Ben yıllarca elektrik elektronik işŸleriyle ilgilendim, Böyle uydurma yalan
ve hayali uydurma yollardan elektrik üretildiğini buradan duyuyorum , Bu konularda gerçek bilgisi olan ciddi bilimsel inandırıcı kişŸilerin toplumu aydınlatıcı bilgilerin paylaşŸılması dileğiyle…

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 6

Avatar

byturuncu39

Ocak 23, 2012, 03:01

peki şŸimdi aklıma geldi mesela diyelimki tek dolap çalışŸtırıcaz
1adet akü sarz aleti alıp ve yüksek wat akü alıp invertör,le dolaba versek elektirik saati yavaşŸlarmı?? yada buna benzer ne olabilir

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 1

Avatar

Erol

Ocak 28, 2012, 21:01

Selam Arkadaslar
bede yaklasik üc yildir bu makinayi yapmaya ugrasiyorum kendim yurdisinda elektronik teknisyeniyim cogu zaman herseyi bir köseye firlattim ama yine yeniden basliyorum malesef etrafimda inanan insan yok ,süpe etmeye basladim mümkün olub olmadigina , sadece olabildigini görebilmek bile yeter bana , internette olan bir cogu modelleri kopyaladim ama olmuyor yardimci olun bana
Saygilar

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

Con Ali

Şubat 5, 2012, 19:02

Bu bilimsel olarak mümkün değildir.
“Con Ali nin makinası”
“Devri Daim makinası”
gibi birçok isme sahiptir.

Ancak bu tip makina mümkün değildir.

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 5

Avatar

Serkans40

Şubat 11, 2012, 04:02

arkadaşŸlar bu tip bir proje hiç uygulamadım ama hep kafamda tasarladım mümkün değil diye birşŸey yok buna inanan arkadaşŸlar inancını sakın kaybetmesin ve devam etsin bende benden başŸkası düşŸündümü acaba diye düşŸünürken bu yorumları gördüm ve uygulamaya karar verdim ve başŸardığımda ilk buraya yazacağım kimse inanmaktan ve denemekten vazgeçmesin çünkü olacağını biliyorum saygılarımla…

Yorumu Oylayın: +1 3 -1 1

Avatar

mehmet

Şubat 12, 2012, 12:02

komplo teorileri üreten arkadalara katılmıyorum ürettiğini önce kendisi sonrada yakın çevresine dagıttıgın zaman belki birkaç kişŸiyi engellenmeye çalışŸırlar. ama bu yorum sayfasındaki buluşŸ yaptıgını söyleyen onlarca kişŸiye hiçbir şŸey yapamazlar.bu buluşŸları yapanlar vatanını seven çevresinde degişŸiklik yapmak isteyen insanlarki bunları bulmuşŸlar. kendinizi degişŸtirip ufak ufak başŸladıgınız zaman istediginize ulaşŸırsınız.korkarak nereye kadar…

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 5 -1 1

Avatar

murat

Şubat 14, 2012, 13:02

kendi kendine elektrik üreten tribün macaristanda satışŸta – ama adamlar ulaşŸmak zor. oda büyüklüğünde -3M dolar ve megawatt düzeyinde üretim yaptığı söyleniyor. (tescilli belgeler ile)
hiç birşŸey yoktan var olmaz –
yeryüzünde doğadan gelen elementleri senelerdir kullanıyoruz (fosil yakıtlar) – var olupta göremediğiniz manyetik dalgalar enerji üretiyor – geleceğin yakıtı bunlar bence (mıknatıs özelliği gibi)

birde fikir olması açısından söylüyorum – teorik olarak matematik denklemlerindeki sonsuzluk ibaresini bir kere elde ettinizmi bunu her denkleme yerleşŸtirebilirsiniz. Benim bildiğim bir kaç sonsuzluk var ve bunlardan bir tanesi şŸu an insanlığın elinde – oda süper iletkenlikle sonsuzluk derecesinde veya çok yakın olan bir değer elde edildi. tek ihtiyaç onu matematik ve fizik denklemlerine monte edip dönüşŸüm yapmak ta ….

bunlar kafamdaki fikirler – hiç bir dayanağı yok .. ama başŸkasına fikir olabilir diye yazmak istedim

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 2

Avatar

mustafa türkm

Şubat 14, 2012, 19:02

öncelikle mühendis,teknisyen arkadaşŸlara kızdığımı belirtmek istiyorum.ne güzel ortamın içine ciddi şŸeyler yazarak buranın tadını kaçırmışŸlar.Devir daim makinesi yaparak bedava elektrik üreten arkadaşŸlar,dönen kamerayla geleceği gören arkadaşŸlar oturup kitap yazın,bence süper fantastik öyküler çıkabilir sizden.bir de ne içiyorsanız ondan bana da gönderir misiniz, hepinizin kafası güzel anlaşŸılan. Bir de bu arada mühendis meslektaşŸlarımın dediği gibi arada bir termodinamik kanunlarına bakın. (mühendisleri eksileyen de benim bu arada)

bu arada hazır yazmaya başŸlamışŸken o kadar yazılanı da okuyup kafam hafif tinerlenmişŸken ben de icatlarımdan bahsedeyim.bedava elektrik üretmesem de bayağı ucuza mal olan elektrik üretiyorum.bir gaz depolama tüpü (basınçlı tüp), klima sisteminden çaldığım kompresör, bol bol kuru fasulye vb bakliyat, huni, esnek hortum,aluminyum folyo bant, manometre, basınçsız gazı biriktirmek için ağzında tek yönlü (çek valf) valf olan bir tank, lpg’ye dönüşŸtürülmüşŸ araba motoru, bir de motorun ürettiği gücü elektrik enerjisine çevirecek alternatör ve ihtiyaç fazlası elektriği depolamak için akü,her zaman fasulye -bakliyat bulamazsak elektriksiz kalmamak için çatıya koyacağım güneşŸ panelleri ile de sistemi destekleyeceğim. bu işŸin maliyeti bana güneşŸ pilleri ile beraber 4000TL civarında olacaktır.Bu sistem ile evdeki günlük aydınlatma masraflarımdan kurtulacağım.projemi çizdim.detaylar için email atabilirsiniz. m_turkm@mynet.com patent başŸvurusu için avukatlarım afrika,japonya,çin, avrupa ve amerikada başŸvurularını yapmak üzeredir. dışŸ güçlerden ve karanlık odaklardan korktuğum için adımın gizli kalması gerekiyor, emailleri nadiren kontrol edebiliyorum gizli sığınağımdan çıkıp.
sağlıcakla kalın.

Yorumu Oylayın: +1 3 -1 1

Avatar

mustafa türkm

Şubat 15, 2012, 00:02

Sn.Editör benim yorumumu neden yayınlamadınız. mesajın özü %100 gerçek ve bilimseldir, buradaki saçmalıklar gibi uydurma değildir, nereden biliyorsun derseniz anlatayım, üniversitede proje konusu olarak inek dışŸkısından (biogaz) enerji elde edilmesiydi.İsterseniz proje hesapları duruyor hala göndereyim size de.

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 3

Avatar

mustafa türkm

Şubat 15, 2012, 11:02

kişŸisel verimlilik projesi olan enerji elde etme projemle ilgili teknik çizimleri bu linkte bulabilirsiniz.Biz de işŸkembeden sallamak yok, her şŸey bilimsel.

http://d1202.hizliresim.com/u/h/2r5pk.jpg

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 2

Avatar

emrah

Şubat 27, 2012, 14:02

burda herkesın boyle bosbosuna konusması yapılıyo yok sunu yaptım yok bunu yaptım turk adamını yabancılar kaptı bızde nıye durmadı dıye yazıyosunuz ve bızde yaptık anlatıyosunuz barı sızler burda konuscagınıza bır turk mılletı olup projelerınızı bu turk arkadaslarınızla paylasında bu devlete mahcup kalmasın benım aklıma proje gelse hemen verırım herkese bakın elektrık faturası gelıyo 50 gelcegıne 100 yazıyolar buna herkes kızıyo ama elındekı projelerıde vermıyolar artık bu mıllet ne desın sız hep bole burda bos bos yazın mıllet bosuna okusun ortada bısey olmadıkca kusura bakmayın hepınızın projesı guzeldır ama bos bunlar bıse olmadıkca

Yorumu Oylayın: +1 3 -1 1

Avatar

birol

Şubat 29, 2012, 23:02

bana bu işŸin nekadar paraya olacağını yazan olursa sevinirim

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

ahmet

Mart 1, 2012, 22:03

benim bir dalgıç pompam var 35 beygir motoru var 45 amper çekiyo panoya gelen elektirik 380 volttur ben bağ sulamada çalışŸtırıyorum pompayı yıllık 4 bin tl elektirik veriyorum buna göre bi fikir dܹşŸündüm şŸebeke elektiriğle 1.5 motoru kasnak sayesiyle 50 beygirlik elektirik üreten motordan aldığım elektiriği tekrar 35 beyirlik pompamı çalışŸtırdığımda elektirik faturası düşŸermi 1.5 motor ozaman kaç amper çeker kondandasör 1.5 motora takılırmı

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 2

Avatar

FİZİK ܜSTܜ

Mart 9, 2012, 01:03

Sevgiler ve Saygılar. Bugün karar verdim. Bir proje üzerinde çalışŸmaktayım ve bunu sizlere anlatacağım. Yeryüzünden gökyüzüne doğru iyon akımı hiç kesilmeden devam etmektedir. ܇alışŸtığım proje ( İYON ENERJİ PANELİ ) dir. Yeryüzünden gökyüzüne doğru hareket eden bu iyon akımını, üzerinde çalışŸtığım panellerle enerjiye çevirmeye çalışŸmaktayım. Fakat henüz başŸarılı olamadım. Bu konuda ciddi fikirleri olabilecek insanlarla konuşŸmak isterim. TeşŸekkürler.

Yorumu Oylayın: +1 3 -1 1

Avatar

sıradan biri

Mart 15, 2012, 22:03

arkadaşŸlar bende sizin gibi bu devirdaim makinasına takıldım ama nedense(yoktan enerji var olmaz ) başŸaramadım. Ama bu işŸin peşŸini bırakacağımı düşŸünmüyorum çünkü içine girdiğiniz zaman sizi mıknatıs gibi çekiyo. Bundan sonra izleyeceğim yolu değişŸtirdim ve mıknatıslara küçük bir enerji vererek büyük enerji elde etmeyi düşŸünüyorum bu biraz olsun diğerine göre mantıklı. İnsan başŸaramasa bie düşŸünme yetisi kazanıyor boşŸ vakitlerini böyle faydalı şŸeylere harcasınlar en azından bildiği birşŸeler olur. Saygılar

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 5 -1 1

Avatar

HALİT

Mart 24, 2012, 15:03

ali murat kadeşŸim anlatmışŸ olduğun mekanizma mantıken doğru ama fizik kurallarına göre ters neden ters ilk anda 1 motordan ürettigin mekanik enerjiiy 2. jenaretöre verdiginde bir gerilim eldede edrsin ama bu gerilim 1. motorun çalışŸma gerilimi ile aynı degerde olmaz (gerilim ve frekans) gerilim ve frekansı ayarladın diyelim bu seferde mekanik güç aktarım dan dolayı enerji kaybı olacak tasarruf etmek isterken zarar edersin. saygılarımla :)

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 1

Avatar

oyun

Nisan 4, 2012, 19:04

bu siteyi hazırlayanlara teşŸekkür etmek istiyorum.
verilen bilgiler ve yapılan yorumlar gerçekten çok yararlı.

Yorumu Oylayın: +1 4 -1 1

Avatar

ali

Nisan 5, 2012, 15:04

fizik kurallarını alt üst edecek alet yakında görücüye çıkacak şŸu an son kontroller yapılıyor sonsuz enerjinin babasını ürettim şŸuan 3 daire ısınma ve kullanım elektiğini üretecek kapasitede.yakında.alikemal_ccc@hotmail.com

Yorumu Oylayın: +1 3 -1 1

Avatar

gökhan

Nisan 10, 2012, 02:04

buradan tüm bu araşŸtırmaları yapan arkadaşŸlara çok teşŸekkür edyorum,kutluyorum. ayrıca tüm yazıları okudum saklı rumuzlu arkadaşŸımızın yazısını merak ettim.neden telefon numarasını gizlemişŸ site anlamıyorum.saklı kardeşŸim şŸu icadını bizede söylede yani buraya yazda tüm dünya kurtulsun.uranus86@mynet.com

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

mustafa

Nisan 12, 2012, 00:04

arkadaşŸlar boşŸ yere saçmalamayın, öyle bir motor bir kasnak ve iki mıknatısla fizik kurallarını alt üst edemezsiniz. Termodinamik kanunlarını okuyun, sonra oturun gidin 2 bira için. saçma sapan işŸlerle kendinizi yormayın.ama illa bir şŸeylerle ugrasacagım diyorsanı gidin universite okuyup arastırmacı olun, quantum fiziği konusunda uzmanlaşŸın belki quantum fiziği ile günümüz fizik kurallarına aykırı bir icat yapabilirsiniz.yok öyle 3 kuruşŸa köfte.

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 2

Avatar

Thermodynamics

Nisan 18, 2012, 20:04

Hocam herkesden zeka fışŸkırıyor. Bu sayfaya şŸans eseri geldim ama inanın yarım saattir gülüyorum. Bu kadar zeki ve parlak fikirli arkadaşŸlar varken yapamayacağımız hiç bir şŸey kalmaz. Kimileri 12v aküye dinamo bağlamışŸ kimileri ise zamanı hızlandırıp ileriyi görmüşŸ. Vay vicdansızlar vay. En basitinden sadece lise fizik kitaplarına 30 dk baksanız ne kadar
yanıldığınızı görebilirsiniz. Ama devam edin kardeşŸim siz yeniden icad edin termodinamiği. En azından Carnot amcaya acıyın kemikleri sızlıyordur. . .

Yorumu Oylayın: +1 3 -1 5

Avatar

Cemal

Nisan 23, 2012, 21:04

ne kadar dengesiz insanlar var muhendis olmus ama kafası kalın millet bir şŸeylerle ugrasıyor olmaz deyip kestirip atmak niye bırakın ugrassın mıllet biraz arastırın her yerde var free energy diye biraz ara googlede herkez yapmıs olmuyor diye bişŸe yok oluyo bende bir tane dusunuyorum bu hafta denedım oldu şŸimdi sistemli bir şŸekılde yapcam 5,5 kw elektirik urettim sınırsız olarak buda bir başŸlangıç sonucunda

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 11 -1 1

Avatar

Aydın

Mayıs 1, 2012, 13:05

ArkadaşŸlar hayatta herşŸey mümkündür yeterki sınırınızı bilin,yazıkki birçok fizik kuralı deyip çocukların kafalarını daha ilkokul çağlarında saçma sapan bilgilerle doldurup ,düşŸünmeyen uygulayan bir topluluk haline getiriliyoruz.nikola tesla gibi dahilerin hayatına baktığınızda göreceksiniz ki ozaman ki teknolijik gelişŸme şŸuandankat kat daha yüksekti.olmaz olmaz diyenlere sesleniyorum en son tarilel kapanadze tarafından yapılan kapanadze repligon projesine bakınız ,patenti alıp prototip yapan ankara daki temiz enerji firması tarih oldu ,kendinize sahip olun,büyük bir rantın içinde ,birşŸeyler icad etme derdindesiniz ama, bu alanda enerji yakıt alanında kimse payından vazgeçmez firmaları bırakın devlet bile vazgeçmez, bilmem anlatabiliyormuyum,o yüzden siz karşŸınıza şŸirketleri almıyor devletleri alıyorsunuz,bu işŸten en büyük parsayı devlet götürüyor.yoksa suyla çalışŸan arabada mevcut patenti alınmışŸ,ama sanmayın ki onu yollarda göreceksiniz..

Yorumu Oylayın: +1 3 -1 2

Avatar

Kmail Kurt

Mayıs 8, 2012, 02:05

1984 Senesinde Pojeyi 16 yasindayken cizdim denedim ve Kendi kendine ܜretebilen enerjiji sagladim. Cok basit aslinda. Bir Dinamo,Elektro Motor,Akkü, Güc kaynagini Regller,dagitici birazda kablo ve Donanim,12Voltluk Akkü.önemli olan Dinamoyu Döndürecek Güve ersimesi Motorun Bunun Icinde Ilk ܖnce Aküden aldigi enerjiyle Motor Dinamoyu Calistiriyor ve DinamoGüc kaynagini mototora ve Aküye ayricada ayri bir baglantiyla disari vermesinden ibaret. Geri klan Priz gibi detaylarida ekliyortsun. anliyacaginiz cok basit bir yöntem 1984 senesinde16 yasinda Projeyi Cizdim. ve Denedim.Lakin hala Bir cok cevre o dönermde karsi oldugu icin suskun kalmayi tercih etim. Herkes ܜrete bilir ,Donamindaki Parcalari ve birazda matamatik bilen herkes ürete bilir.

(Beğenildi) Yorumu Oylayın: +1 8 -1 1

Avatar

freestyler08

Mayıs 10, 2012, 02:05

ben buldum ben yaptım kullanıyorum yok 3daire yeteecek elektrik yaptı yok ilk deneme başŸarılı 10 kw yaptım yok lamba yaktım….
arkadaşŸlar patentmi alıyosunuz yüzünüze maske geçirip tv ye mi çıkarsınız bilmem ama yapan çıksın yaptığıgıyla ortayada görelim

NERDEN geldim yaa ben bu sayfaya nasıl geldim valla bilmiyorum:))02:38 yat serkan manyaklaşŸmaa dellenme :))

Yorumu Oylayın: +1 3 -1 3

Avatar

hasan

Haziran 7, 2012, 22:06

yaarkadaşŸlar çok komik yorumlar yazıyorsunuz elektrık ureten altarnatorler genelde asenkron altarnatorlerdir aynı güçte aynı ebatta aynı akımda aynı frekansta çalışŸan bir altarnötörü bile uyumlu çalışŸtırmak imkanızdır yok mil koyuyorunuz yok aynı elektrikle çalışŸtıtyorsunuz imkansız bunlr frekans farkı varkı asenkron alternatörde döner manyetik alan farkı var faz farkı var yani anlayacağıniz şŸekilde söyleyim alternatif akım üreten bir üreteç hiç bir zaman üreteç kendini beleyemez

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 2

Avatar

hasan

Haziran 7, 2012, 22:06

biraz pahalı ama ahmet bey dalgıç pompanızda frekans ıvertor kullanın

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

Osman

Haziran 14, 2012, 03:06

Aynen sallama haberlere devam, tarihe bakın yaaa
Yat Osman manyak haberler okuma saat 03:28…

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 2

Avatar

seyfi usta

Haziran 16, 2012, 01:06

beyler herkesinki hayırlı olsun.inşŸallah birileri tutturur.benim küçük atölyem var bazı bazı basit makinalar yapıyorum.ve imkan bulur bulmaz dememesini yapıcam.gerçi başŸlangıç projesinde tamamen kendi kendine elektirik üretmiyor.çalışŸacagından eminim.numume yapıp kosggepin yolunu tıtucam.sanayide çok güzel kafası çalışŸan ustalar var

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

gökhan

Haziran 26, 2012, 21:06

bazı arkadaşŸlar fizik kurallarına göre kafalarda kalıplaşŸmışŸ ders kitaplarına göre konuşŸurlarken diğerleri engel tanımıyor. her iki tarafta gerekli ancak sınırları zorlayan arkadaşŸlara hayranım. kim olursa olsun. mühendisler o buluşŸlar uzun zaman önce bulunmuşŸ diyor. o zaman kendileri neden birşŸey bulamıyor. hazır bulunmuşŸlar üzerinden konuşŸmaktan başŸka birşŸey yapmoyorlar. ha hepsimi hayır bi kısmı. sınır tanımayacaksın. ama teklikelere dikkat etmeliyiz. yoksa teknolojide satece satın alan taraf oluruz… tüm kardeşŸelere calışŸmalarında başŸarılar. ölüme care dışŸında bulunmayacak buluşŸ yoktur.

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 1

Avatar

cengiz şžAHIN

Haziran 27, 2012, 19:06

slm arkadaşŸlar şŸunu söylemek isterim dünya asla petrole mahkum değil ben ilk öğretim mezunuyum fakat imkanım olsa elektirikli bir motor yapacagima inanıyorum bence icatlarınızı tübıtak a götürmelisiniz. eminim ki şŸahsi girişŸimleri petrol paşŸaları izin vermez. Bu tür projeleri birden çok fazla yerde üretmek şŸart… Saygılarımla

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

nuri

Temmuz 30, 2012, 10:07

Muammer beye bi zarar vermesinler de!

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 1

Avatar

osman

Ağustos 1, 2012, 00:08

ArkadaşŸlar nereden satın alabiliriz. kendisi bir açıklama yaptımı ?

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 1

Avatar

murt cglr

Ağustos 1, 2012, 18:08

arkadaşŸ memlekette biraz elektirik bilgisi olan herkez aynı şŸeyi düşŸünmüşŸ hemide birblrinden habersiz bende yaptım ama hayalimde mühendis arkadaşŸlar haksız değil edisona teslaya anstaynada hasstr len diyenler olmuşŸtur uğraşŸmak lazım tabi iyi araşŸtırarak okuyarak ve yapılabilecek şŸeylerle uğraşŸmak başŸarılı olunduğu taktirde bütün detayları ile paylaşŸmak lazım ben yaptım oldu demeyle olmuyor memelekette nükleer hes linyit her türlü santrale muhalefet eden onca bilim adamı 3 5 tane elektirikçi çırağının düşŸündüğünü yapamazlarmı derler adama

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 1

Avatar

Mustafa

Eylül 1, 2012, 21:09

Arkadaslar bilmediginiz birsey var enerji üretmek o kadar kolay olsaydi bu barajları neden yapalım komurleri neden yakalım Enerji varlıgı sonduz degildir sadece donusumlu bir yerde enerji kullanıyorsan o yerde o miktarda madde kaybı yada potansiyel kinetik enerji kaybı vardır. Uydurmayın..

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

işŸte bu

Eylül 4, 2012, 09:09

bende aynen böyle birşŸey hayalimdeydi önce elektrikle çalışŸıyor sonra kapatılmadıkça kendi elektriğini üretiyor ve elektrik satıyor aynen böyleydi çok mutlu oldum zaten ben mühendis olmadığım için yapamazdım bunu ama bir türkün yapması kemdim yapmışŸ kadar sevindim daha öncedende tablet bilgisayara benzeyen elektronik defter düşŸünmüşŸtüm :D oda oldu demekki yaratıcı düşŸünüyorum :) inşŸallah hep türkler yapar…

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

nezih batgün

Eylül 19, 2012, 11:09

ArkadaşŸlar mıknatısla elektrik üretmek işŸi yoktan enerji üretmek anlamına gelmiyor bir defa bunu böyle bilin.܇ünkü mıknatısta bir güç var.Mıknatıs kaldıraçlar falan var bunu bilmiyormusunuz?Burada sadece mıknatısın gücünü elektrik enerjisine çevirebilmek için nasıl bir formül uygulamalı sorusunun cevabını düşŸünün.Ben kendi kendime bunu düşŸündüm ve kendimce bir formül buldum.Fakat şŸu anda bu sistem %100 çalışŸtı diyebilmem için makinesinin yapılması gerekiyor ondan sonra çalışŸırsa tamam bu çalışŸtı diyeceğim ve o zaman siz zaten gazetelerde tv lerde haberlerde duyacaksınız.Tekrar ediyorum:Bu yoktan enerji üretmek değildir.Yalnız mıknatısın çalışŸma ömrü ne kadarsa o kadar sistem çalışŸır.Sonra o da durur.Meraklı olan yazsın bana:nezihbatgun@windowslive.com

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 1

Avatar

mehmet

Eylül 26, 2012, 01:09

Merhaba ; herkeze ama herkeze bir sorum olacak arkadaşŸlar ben evimde 3 arkadaşŸ yaşŸayan biriyim.benim isteğim mıknatısın itişŸ gücü,şŸarj dinoması bağlantısı ile ısıtıcı calışŸtırabilirmiyim.Malum hayat zor ucuz yolla ısınmak gerekiyor.kaçak elk gibi mevzusu bana göre değil calmak,cırpmak olmaz belki fazla ödeme yapıyoruz ama ben yinede calamam.Yani bu şŸekilde veya farklı bir metodla ısınabilmenin yolunu arıyorum acaba bahsettiğim mevzu ile yapabilirmiyim yardımcı olmak isteyen olursa sevinirim..vert61@hotmail.com veya burdanda cevap yazabilirsiniz…teşŸekkür ederim saygılarımla..

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 1

Avatar

erkan

Eylül 27, 2012, 00:09

bu işŸlerle amatör olarak uğraşŸmaktayım zamanında bir çok magnet motor çalışŸması yaptım ve kendi kendine elektrik üreten cihazlar hep ilgimi çekmişŸti ama malesef enerjiyi yoktan var edemiyoruz ancak mevcut bazı sistemler kullanarak üretmek mümkün güneşŸ enerjisi rüzgar enerjisi ve su gücünden faydalanarak üretiyoruz herkesin bildiği gibi yada değişŸik yakıt enerjileri kullanarak üretebiliyoruz bizlerin düşŸündüğünü dünyada birçok insan düşŸünüyor unutmayın.ancak yaptığımız sistem ne olursa olsun bir enerji kaynağı olmalı ve harcadığı enerjiden fazlasını üretmeli şŸu anda dünyada böyle bir sistem olduğunu zannetmiyorum yani bedava enerji yok en bedavası güneşŸ enerjisi harcarsın 25 30 bin tl evdeki elektiriğini üretirsin artık nezaman kendini amorti eder hesabı siz yapın.yada su ısıtmakta kullanılan güneşŸ panalleri vardır onlarla suyu ısıtırsınız bir buhar tirübünü kurarsınız bununla elektrik üretirsiniz artık kaç amper akü şŸarz ederse okadar kullanırsınız yani kısaca kulanılacak bir sürü sistem var ama hepsi sadece bir enerji kaynağını elektrik enerjisine kıısıtlıda olsa çevirmekten ibarettir. yoktan enerjiyi var etmek insanı düşŸünürken bile heyecanlandıryor ama bizimki şŸimdilik bir heycan. saygılarımlar herkese çalışŸmalarında başŸarılar dlerim.

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

gökhan

Eylül 30, 2012, 20:09

ben yaptım oldu diyenlerin aletleri nerede ne oldu ne durumda yada bilgi vermelerini rica ediyorum…

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 1

Avatar

Ramazan Tarım

Ekim 10, 2012, 03:10

ArkadaşŸlar benim de bir projem war ve sizinde fikrinizi almak istedim.

aynı rüzgar enerjisi gibi ama zahmetsiz.

ilk başŸta bir pervane yaptım.bu pervanenin üç başŸına mıknatıs sabitledim.ve dışŸarıya da 3 mıknatıs sabitledim pervanemide mile taktım.milin sonunada bir kasnak taktım. alternatör ucundaki kasnağıda hesaba koydum.iki kasnak arasınada kayışŸ taktım.

dışŸarıya sabitledigim 3 miknatis,pervaneye taktıgim üç miknatis sayesinde zıt kuvvet etkisiyle dönmeye başŸlayıyor.bu zamanda mil de ve milin sonundaki kasnakta dönüyor tabiki.kasnağa taktığım kayışŸ,alternatörün kasnağını döndürüyor ve alternatör içindeki bobin miknatislanma sayesinde elektrik üretiyor.rüzgar olmadan,mıknatıslar yardımıyla itme kuvvetinin hesabıyla elektrigi üretmişŸ oluyorum…

….nasıl ama…

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 2

Avatar

mesut peri

Ekim 19, 2012, 21:10

yav bunu adam 2007 de yapmışŸ madem ki ,neden şŸimdiye kadar bir hizmette bulunmamışŸ.doğru ya biz acayip bir milletiz. birisi bir yere pisler kokutur bizde bu kokuyu yok etmek için uğraşŸmaz durmadan koklarız.çünkü koklamak kolaycılıktır. karadenizli vatandaşŸa endonezya daki depremden sonra oluşŸan tusunami için ortalığı mahvettiğini anlatan birisine karadenizli vatandaşŸ derki ya hu o tusunami de nedir ki bizim burayı RUSUNAMİ mahvetti der. işŸte biz böyle acayip bir milletiz.şŸimdi nediyelim bu işŸe gülelim mi ağlayalım mı????????????????????????

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 1

Avatar

veli

Kasım 9, 2012, 19:11

Herkese merhaba,bende amatörce bu işŸlerle uğraşŸıyorum. acaba bu videoyu izleyen arkadaşŸlar oldumu. özellikle Mühendis arkadaşŸlardan rica ediyorum. bu videodaki sistemi izledikten sonra buraya açıklamasını yazabilirlermi.TeşŸekkürler.
3000 Watt Generator Powers Itself, Grinder & Drill Press.

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 2

Avatar

M.ALİ

Kasım 12, 2012, 20:11

ArkadaşŸlar tüm yorumlarınızı okudum genel olarak eksiğimiz egolarımız ve cesaretimiz başŸkaları engel olur diye Allahın sizlere verdiği Yaratıcı beyinleri kullanmayalım ölürüz yok oluruzda ne demek KORKUYORMUSUNUZ ? bizler dünyanın en zeki en cesur ve en asil insanlarıyız batılı barbar halklardan farklıyız size tavsiyem yaparsan yok olursun laflarına kulak tıkayıp hayallerinizin peşŸinde koşŸmanızdır. Ben şŸu an ev içerisinde kullanılacak ihtiyaç olan aletler üzerinde çalışŸıyorum fakat sizler gibi gerekli aletleri bulamıyorum en küçük dinamo elliliradan başŸlıyor üç beşŸ parça aptal mıknatıs farklı ülkelerde üretiliyor bulamıyorum o aptal avrupa ve amerika umrumda değil yahudilerin canı cehenneme hayallerimin peşŸinde gideceğim sonuna kadar

Yorumu Oylayın: +1 3 -1 1

Avatar

VELİ AKDEMİR

Kasım 15, 2012, 22:11

FİYATI NE KADAR OLURKİ ACABA

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

ömer şŸanlıdere

Kasım 18, 2012, 22:11

bizde bir makine yaptık. 7.5 kv elektrik motoru ile 16 kv li motorları çalışŸtırdık. 1 saat kadar çalışŸtı. çalışŸmasında herhangi bir düşŸme olmadı.elektriğini kendine vermeye çalışŸtık onu beceremedik. ürettiği harcadığından fazla.. amper olarak ölçtük 32 amper harcıyor 52 amper üretiyor… üretmesini arttırmak kolay.kendi elektriğiyle çalışŸtırmamıza yardım edecek olan varsa yazabilir mi?

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 1

Avatar

veli

Kasım 21, 2012, 13:11

İngilizce bilen arkadaşŸlar videodaki adamın anlattıklarını buraya aktarabilirmi teşŸekkürler. youtube
3000 Watt Generator Powers Itself, Grinder & Drill Press.

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 1

Avatar

Cevahir ܇elik

Kasım 25, 2012, 18:11

Sanırım önceki iki yorumu yazan arkadaşŸ bu http://www.youtube.com/watch?v=Fv53K9MnDuM videodaki sistemi yapmak istiyorlar.
Bu sistem çalışŸır , yanlız dikkat edilmesi greken bir iki nokta var.
1. üreticiyi süren motorun devir sayısı üretici dinamonun çalışŸma devrinde çalışŸacak bir motor olması lazım ,kasnak çapları aynı ooması lazım.
2. en önemi nokta üretecek motor üzerinde gereken modifiye yapılması gerekli. şžebekeden gelen enerji ili çalışŸtırıldıktan ,gereken senron hıza ulaşŸıldıktan sonra şŸebekeden gelen enerjinin kesilmesi ve üretici motordan alınan enerjinin verilmesi videodaki gibi anlık olmalı yoksa zıt emk olayından ötürü motor yavaşŸlayacak ve duracaktır.
senkron hız çok önemli ona dikkat edin yüksekte düşŸükte olmamalı , senkron hızın üzerine çıkılırsa , çıkışŸ gerilimide akımıda yüksek olacak ayrıca çıkışŸ frekansıda 50 hz in üstünde olacaktır.

Elazığda bu konu üzerinde çalışŸan arkadaşŸlar varsa lord_of_quardian@hotmail.com iletişŸime geçebilirler.

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

veysel

Aralık 12, 2012, 23:12

bu ıcadı hıc bıyerde gormedım ben sadece dusundum olbılecegnı sandım ve arastırdımkı boyle bır ıcadı yapmıslar hanı ben dusundum bır ılk sandım meger ılk olnan olmus basta şŸimdi bunu yapıcagım tek moralımı bozamn benden once dusunulmus olması 1 aydır kafamdaydı boyle bır sey yapmak saygılar ( insan oglu ıcat yapıp kullanabılen bır varlıktır). nıye olmasın

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

umuteren

Aralık 23, 2012, 00:12

ARKADAşžLAR
6 FARKLI ALANDA İCADIM VAR.DEVLET BUYUKLERINE DEFLARCAKEZ MAİL ATTIM TELEFON A܇ITM AMA KIMSE ILGILEMEDI.BEN NE YAPAYIM.ULKEMIZ BULUşž VE YENILIK KONUSUNDA UST DUZEYDE BEYINLERE SAHIP AMA ELIMIZDEN TUTAN OLMADIGI GIBI ADAM YERINE DE KOYMUYORLAR.İşžTE BOLE Bİ DIALEKTIK ICINDEYIZ.ICATLARIM ICIN PATENT LAZIM PARA YOK.BI FKRI OLAN VARMI.umse6526@hotmail.com

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 1

Avatar

Kaan

Aralık 23, 2012, 16:12

taam 6 yıl önce elektronik dersi hocama böyle bi projem olduğundan bahsetmişŸtim ve hemen hemen burdaki mantıkla aynı proje malesefki bana karşŸı çıktı ve böle birşŸeyin fizik kurallarınca aykırı olduğundan bahsetmişŸti ve beni caydırıp başŸka bir projeye yönlendirmişŸti… şŸuan hüsran içersindeyim :((

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

Nuri KARAMAN

Aralık 25, 2012, 01:12

Meammer beyin sitesi açıldı. 24 ocak 2013 de toplantı var izmir’de. Mıknatıslar yardımıyla çok yüksek kapasitede dönüşŸ var. İzmire gelin görün.
yeni web sitesi adresi ve ürünü görmek isteyenler için adres: bsmhturk.com

Yorumu Oylayın: +1 4 -1 1

Avatar

ahmetmucip

Şubat 1, 2013, 22:02

zekasını böyle güzel üreti icat ve insanlığa hizmete adamışŸ kiMine göre mucit kimine göre çılgın görünen değerli arkadaşŸlar: hepinize candan teşŸekkür: AMA BİRAZ SERMAYEDE HARCAYIP BİR ܖRNEK ÇIKARMAK BU İşžİN EN MܜHİM KISMI yoksa yorumlar karşŸıt fikirler ve gülümseyen yüzlere maruz kalırsınız:

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

hakan günay

Şubat 13, 2013, 21:02

Tüm esprili aynı zamanda keyif verici yazılarınızı okudum…arkadaşŸlar,hakikaten hezarfen gibi mantıklı olsanız:-)enerji üzerine 3 adet patentim var.ama,sizin burda fikir paylaşŸımınız beyin fırtınası olmamışŸ…aşŸırı derecede amerikan filmleri izlemenizden kaynaklı fantastik fikirler paylaşŸıyorsunuz…fikri,düşŸüncesi,projesi olan arkadaşŸ varsa teknik konuda çıkmaz sokakta ise,lütfen önce projesini noterde tasdiklesin sonra benimle paylaşŸmak destek almak isterse bana ulaşŸsın..gunayhakan@engineer.com

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 0

Avatar

veli

Şubat 20, 2013, 16:02

Bir Profesör Zen’€™in ne olduğunu öğrenmek için bir Zen ustasını ziyarete gider. Usta Profesöre çay ikram etmek ister. Otururlar ve usta kendi fincanına çay koyduktan sonra profesörün fincanını doldurmaya başŸlar. Ancak fincan çay ile dolduğu halde usta çay dökmeye devam eder. Bir süre sonra Profesör dayanamaz ve “Artık doldu, daha fazla alamaz! der. Usta ise “Tıpkı sizin zihniniz gibi, zihninizi boşŸaltmadan size Zen’€™i nasıl öğretebilirim?der

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 0

Avatar

yaşŸar

Şubat 26, 2013, 04:02

sayı abimize öncelikle sağlık ve daha iyi başŸarılardiliyorum.Gelecekteki çalışŸmalarınızda şŸirketin bünyesinde bu işŸlerle arge çalışŸması yapabilecek yetenekli ArkadaşŸlarımızı canı gönülden arz ediyorum.umarım yakın bir tarihte yeni arkadaşŸlarımızdan daha parlak fik,rler duyacağız.Boynuz kulağı geçer miasali.iyi çalışŸmalar diliyorum.

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 0

Avatar

Tarık

Mart 23, 2013, 00:03

ArkadaşŸlar eski tarihlerde bazı arkadaşŸların çok tepkili olduğunu gördüm neden acaba neyse bende bir proje üzerinde çalışŸıyorum 1 adet 400 v 400 amper üreten asenkron motordan bir üreteç sardırdım 450 tl kendim tornacıyım kasnakları işŸledim devirleri tutturamadım hareket verici motorumun deviri yetersiz kaldı ve 1 adet 2800 d/d 1.1 veya 2 kw monofaze 220v motor arıyorum mevcut arkadaşŸ varsa lütfen yardımcı olsun bende treefaze 380v 2800 d/d mevcut takasta yapabilirim bu tip projeler olmaz diyen arkadaşŸlar bir çok icad bu şŸekilde yapılmışŸtır bir zamanlar uzaya gitmekte imkansızdı fakat şŸimdi uzaya seyahat düzenlemek için bilet satışŸları bile başŸlıyor arkadaşŸlar zaman değişŸiyor ve bazı zor olan şŸeyler kolaylaşŸıyor unutmayın arkadaşŸlar allah yar ve yardımcımız olsun selametle hayırlı cumalar dilerim. asilayn_26@hotmail.com

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 0

Avatar

caner

Mart 27, 2013, 00:03

araba 1. viteste 30 km gidiyomuşŸmuşŸ. motor 2500 devir yapiyomuşŸ
2. vites sonra 3. sonra 4. utanmasa 5. vitese takinca 120 km yapiyomuşŸ
motor ayni devirde olduğu için ayni yakitla daha fazla işŸ yapiyomuşŸmuşŸ.
……
Güç = moment x devirdir. vites yüselirse moment azalir devir artar.
çarpimlari yani güç hep aynidir.
tutamadim kendimi …. yerler için kusura bakmayin

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

hasan35

Nisan 13, 2013, 23:04

Rüzgar paneli yapmak isteyen arkadaşŸlara tavsiyem şŸu:PVC kanatlar güneşŸte çabuk defome oluyor diye çok gördüm.Bunun için ısıya dayanıklı alüminyum folyo yapışŸkan bantlar var.Yıllar önce 8cm en olanını 4.00 TL almışŸtım ve arabanın eksozuna sardım,yanmadı.Gaz sobası çıkışŸına sardım aynı.Kanatçıklar bununla kaplanırsa PVC nin ömrü uzar diye düşŸünüyorum.Farklı boyutta satılıyor.Ben İzmir gıda çarsısında bulmuşŸtum.

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

ilker

Mayıs 5, 2013, 23:05

arkadaslar kim ne derse desin ben iki motordan sonsuz enerjiyi yillar once buldum ama sonu olum ne patent nede mali kimseye gosterdim sonu olum bos verin yapin ama kimseyle yaptiginizi gostermeyin bir dusunun elektirikten ne yapilabilir bir otomabillerde yakit sikintisi yok evde elektirik faturasi yok gaza saten gerek yok herseyi elektirikli yaparsin peki buna kim musade eder ben beyinsizmiyim ben aptalmiyim bu bulusu orta okulu terk edipte is hayatima atildigim sene buldum bir baksaniz herkesten fazla bana fatura gelir neden kullanmiyorum dunyanin dengesi savaslar neden enerzi icin enerji gereyi kalmazsa dunyada birileri kazanamaz kaybettimide bedelini caninla odersin sizlere bol sanslar

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 1

Avatar

ahmet

Mayıs 27, 2013, 07:05

Selamualekum ben 7 yıldır disarda eliktiriksizim cifcilik yapıyorum arada tiraktor akusune bir ışŸık yakiyorum. bu bahsettiginiz. cihazlardn hangisini nasıl almalıyım nerde satilyo lazım olan şŸey aydinlatma buzdolap tv i calistirsin yeterli

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

fatih

Haziran 18, 2013, 03:06

Slm arkadaslar acaba miknatisin cekim ve itme gucunu kesecek bir mad de var mi veya en az %20 kesecek kadar
Tabiki ayni zaman da miknatis in cekimine maruz kalmayacak saygilar fatih_alemdar49@gmail.com

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 1

Avatar

salih yüksels

Ağustos 7, 2013, 23:08

Ben budüşŸünceyi 10 yıl önce düşŸündüm üniversitede hocalaredanışŸtım banaşŸusözü söylediler vermeden almak olmaz sadece allah cc vermeden alır.yada almadan verir senin buicat sökmez hiçte kendini yormadediler bende mantıklı buldum bıraktım.

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 0

Avatar

gökhan çalışŸ

Eylül 24, 2013, 13:09

hocam bu cihazınız kaç kw enerji üretebiliyor ve ürettiğiniz enerji örneğin 5 kw sürekli enerji üretiyor. Misal bu cihazdan kullanıcı 6 kw enerji kullandı cihaz kesime gidiyormu yoksa üretim %50lere veya %40 seviyelerine düşŸüyormu

Yorumu Oylayın: +1 3 -1 0

Avatar

evrim

Ekim 1, 2013, 01:10

her buluşŸ bulunmadan önce imkansızdı bencede bu projeler saçma almadan vermek olmaz siz verin hükümetler alsın çark böyle dönüyor

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 1

Avatar

evrim

Ekim 1, 2013, 01:10

olmaz bence

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 0

Avatar

Abdulkadir

Aralık 9, 2013, 20:12

bısmıllah elhamdulillah ve el slatu ve el selamu ala resulullahi ve alihi ve sahbihi ve selem ben kaç yıln önce eletrili araba yapmaya çalışŸtı tbtakı aradım istanbul unversitesi aradım kımse yardıcı olmadı bende bıraktım ısteyene yardıcı olabılırm.

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 0

Avatar

gursel

Ocak 2, 2014, 14:01

enerji yoktan var edilemez kuralına sığınarak mantıklı olun bilgi teknik sahibi olun diyen arkadaşlara sözüm dünya ve gezegenler nasıl dönüyor hiç düşündünüz mü güneş nasıl yanıyor bizi ısıtıyor bi düşünün bakalım ben enerji yoktan var edilir demiyorum ortada bir enerji var ki dünya dönüyor güneş yanıyor dünya ısınıyor ortada bir enerji var ve bunun şekil değiştirmesi ile elektrik üretilmeye çalışılıyor. güneşten ve rüzgardan bu yapıldı inanıyorum ki yakında magnet motorlar ilede yapılacaktır veya yapılmıştır belkide kimse enerjiyi yoktan var ettiğini iddia etmiyor sadece düşük maliyetlerle elektrik enerjisine çevirdiklerini söylüyorlar(sallayanlar hariç)

Yorumu Oylayın: +1 1 -1 0

Avatar

emrah

Şubat 1, 2014, 23:02

bunu yapıp satan varmı hiç görmedik duymadık

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 0

Avatar

ömer

Şubat 24, 2014, 10:02

merhaba arkadaslar.
Öncelikle şunu söyleyim bu haber tamamen yalandır . gerçekliği ispat edilemez.Babam la yaklaşık yirmi yıldır bu işle ugraşıyoruz.
şu anda tam anlamıyla gerçekleştirebildiğimiz bir projemiz var. Bu projje de ismi (Kapalı Devrede Elektrik üretim) projesinde sona gelmiş bulunmaktayız. Bu haber de ki gibi saçma sapan değil.bizim projemizde motor altarnator den güç alyor. yani üretilen elektriğin yuzde onunu motor kullanıyor. şimdilik ayda 1 mw elektrik üretebiliyoruz.hiç bir masrafsız. bu elektriğin sadece 500 kw ını satabilkiyoruz. lisansız üretim de bu kadar izin veriyorlar. nisan on beş te lisans cıkıyor o zaman türkiyeyi bekleyen sınırsız enerji ortaya cıkacak. bizim santralimizde yer önemli değil dağ bayır corak kurak çöl farketmez. sadece ilk hareket için enerji lazım onu da dizel jenerator le her yerde yapabiliriz.ama maliyetli bir iş . kurulan sistem eger 250 bin tl lık elektrik üretecek sistemse eğer yaklaşık 150 bin lira maliyete cıkıyor. alın size gerçek bir icat. Türkiyenin dışa baqğımlılığı bitiyor. dışarının Türkiyeye bağımlılığı başlıyor. haırlı ugurlu olsun . cok yakında.. !!!!!!!

Yorumu Oylayın: +1 2 -1 2

Avatar

MUSTAFA TEMİZ

Mayıs 29, 2014, 10:05

Muammer YILDIZ’ ın bu makinesine sitemizde ilk yorum Aralık 6, 2007, 23:12 tarihinde yapılmış. ben bu çalışmaları destekliyorum. Ama hala bunca zaman geçmiş elde avuçda bir şey yok. bunun gibi adamlar bizi olmayan ve olmayacak işlerle uyutuyormu diye düşünüyorum.

Yorumu Oylayın: +1 0 -1 0

Yorumunu Yaz

Not:

Sayın ziyaretçimiz, "yuzde100yerli.com" sitesinde yazılan yorumlar, site yöneticilerinin onayından geçtikten sonra yayınlanmaktadırlar. Lütfen yorumunuzu yazarken, yorumunuzu tekrar gözden geçiriniz. Tehdit, hakaret ve sövme içeren, suiistimal veya taciz edici, haksız fiil veya iftira niteliğinde, kaba, müstehcen, reklam içeren yorumlar "yuzde100yerli.com" sitesi yöneticileri tarafından silinecektir. Daha ayrıntılı bilgi için, Site kullanım sözleşmesi'ni okuyabilirsiniz.

Üst