
Bodrum İlçesi Turunçgil üretici Birliği 03 Ağustos 2006 tarihinde Bodrum Ticaret Odası başkanı Sn.Mahmut Serdar Kocadon önderliğinde, 22 kurucu üye tarafından kurulmuştur.
Birliğin amacı, öncelikli olarak Bodrum Yerli Mandalini ve diğer tüm narenciye bahçelerinin korunması, verimliliğin arttırılarak üreticinin gelir seviyesinin yükseltilmesi, dolayısı ile yarımadanın yeşil örtüsünün korunmasına katkı sağlamaktır. Birliğimize, Bodrum Yarımadası belde belediyeleri önemli katkılar ve destekler vermişler ve vermeye devam etmektedirler.
Not
Bu haberimizi destekleyici fotoğraf veya video kaydınız varsa lütfen iletişim sayfasında yer alan bilgileri kullanarak bizimle paylaşınız.










Yanıtla