Cep Telefonunda Yerli Üretim

İstanbul'da bir özel kuruluşun cep telefonu üretim tesisinin açılışını, Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım yaptı.

Cep Telefonu Üretimi Fabrika

Türkiye iletişim alanında yerli ve yeni bir fabikaya daha kavuştu. İstanbul’da bir özel kuruluşun cep telefonu üretim tesisinin açılışını, Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım yaptı. Yıldırım, “Türkiye bugün sadece ulaşımın, enerjinin merkezi değil, kısa sürede bilişimin de merkezi olacak” dedi.

İstanbul Ümraniye’deki 7 bin 500 metrekare alana sahip, yerli cep telefonu üretim tesisi Bakan Yıldırım’ın katılımıyla açıldı. Ulaştırma Bakanı Yıldırım, yapılan tesisin ilk ve yerli olması nedeniyle önemli bir iş olduğunu ve başarılı olması için her türlü desteği vereceklerini belirtti.

Cep telefonu sektörünün yılda 500 milyon dolara kadar açılmaya müsait olduğunu anlatan Binali Yıldırım, Türkiye’nin bu pazarda 400 milyonluk bir nüfusa hitap ettiğini söyledi.

Kaynak: TRT haber

Not

Bu haberimizi destekleyici fotoğraf veya video kaydınız varsa lütfen iletişim sayfasında yer alan bilgileri kullanarak bizimle paylaşınız.

Haberi Beğendiniz Mi?

Editöre kahve ısmarlayın!