Savunma Sanayii Başkanı İsmail Demir, M5 dergisine verdiği röportajda Altay Tankı ile ilgili olarak seri üretim sürecinin başladığını bildirdi.
Savunma Sanayii Başkanı İsmail Demir, kendisine yöneltilen bir soru üzerine, Altay Tankı ile ilgili olarak seri üretim sürecinin başladığını ilk etapta yurt dışından kısıtlı sayıda temin edilen güç sistemlerinin kullanılacağını ve ilk seri üretimin sonlarına doğru yerli güç sistemi geliştirme süreçlerinin tamamlanmasıyla birlikte Altay Tankı üzerinde yerli motor ve güç sisteminin kullanılacağını seri üretimin bu şekilde devam edeceğini bildirdi.
Note
If you have any photos or video footage to support our news story, please share them with us using the information provided on our contact us page.










bir yerden altı motor bulmuş ikisi yedek motor olacakmış dördüyle tank yapıcaz yeter bir altay dünyaya bedeldir yeterki yandaş yapsın BMC yi verdik olmadı adapazı tank fabrikasını verdik yine yapamazsa ne lazımsa veririz yeterki yandaş olsun