Atmaca Group has been reflecting its 28 years of market knowledge and electronics manufacturing experience since 1979 in its SUNNY branded products.
Atmaca Elektronik manufactures LCD TVs, digital satellite receivers, and CRT TVs at its 110,000m2 modern production facility in Istanbul, utilizing high-tech, fully automated production machinery.
Atmaca Elektronik, whose product portfolio also includes DVD and VCD players, air conditioners, music and home theater systems, digital cameras, MP3/MP4 players, and electrical household appliances, aims for unconditional excellence in every product that comes off its production line, thanks to its team of engineers and technical personnel.
Note
If you have any photos or video footage to support our news story, please share them with us using the information provided on our contact us page.









madem yüzde 100 yerli.isminiz neden ingilizce ?
sunny marka müzik setim vardı hem kaliteli ses sistemi vardı hemde sağlamdı en az 10 sene kullandım cd caları 10 sene dayandı ne gözü tıkandı ne takılma yaptı gayet sağlam bir marka diyebilirim kullandığım ürüne bakarak
Ülkemize istihdam oluşturan firma sahiplerine ve üretimden satışa tüm şirket çalışanlarına teşekkür ederim.TM olan herşey grurumuzdur.
SUNNY arkadaşlar kendi ülkemizde üretilen bir ürün ve kalitesi de gayet güzel ve dayanıklı bir üründür.Çok adi falan filan diyenleri çekemyen bir takım kalitesiz insan olarak adlandırmaktayım ben onları. En basiti binlerce kardeşimize iş imkanı sağlamakta ister fabrika çalışani ister bayiler yada servisleri olmak üzere.(özlü teknik klima) ALANYADA SUNNY KLİMA SERVİS VE BAYİSİYİZ. AYLIK 200 ADET SUNNY KLİMA SATIYOR VE MONTAJINI YAPIYORUZ. SİZE YEMİNLE DAHA ÜRÜNÜN KALİTESİNDEN VEYA PERFORMASINDAN TEK 1 KİŞİ BİLE ŞİKAYETÇİ OLMADI.( değerli SUNNY yöneticileri sizleri kutlar ve başarılarınızın devamını dilerim.
sevgılı arkadaslar daha önceden sunny markada kullanılan parcaların uzak doğu ülkelerınden geldını bılıyodum ama bırgun kendı fabrıkalarına gıttım ve tamamen yerlı uretım yaptıklarını gordum yanı 100de100 yerlı ve cok kalıtelı ürün üretıyolar servıs konusundada sıkıntı yasamazsınız tavsıye ederım
1994 yılında askerlik yaptım o zaman Doğubeyazıt tan teypler alıyorduk ve hatırlıyorum çok uzun zaman dayanmıştı kaliteli bir markadır herkese tavsiye ederim.
sunny kore malıdır çok kaliteli
suuny 100&100 cin maların dan oluşan bir firmadır
Baktımda üretim kapasitesi var biraz…
Kendi fabrikalarında üretiyorlarmış…sunny marka bir mala sahip değilim henüz ama denemek lazım.
Şu ismide değiştirseler…Bi de minton var o da türk malı.. yaw nerden buluyorlar bu marka isimlerini anlayamadım.
içindeki kart türk olamayacağına göre(uzakdoğu) nasıl yüzde yüz yerli oluyo anlamadım…tayland veya tayvan dışında üreten ülke yokmuş diye biliyorum.
yaaa sunny turk markası mı? ben gercekten emin degilim
bilen biri anlatsın
sizi en içten kutluyorum ama japon özentiniz isminizdede belli olmasa daha sevinirdim