Yerli otomobilin fabrikasına adınızı yazdırma fırsatı devam ediyor. Gelen yoğun talep üzerine, Türkiye’nin Otomobili Girişim Grubu TOGG yenilikte ben de varım kampanyasının süresini 16 daha uzatma kararı aldığını duyurdu.
18 Temmuzda temeli atılacak yerli otomobil fabrikası için gerçekleştirilen yenilikte ben de varım kampanyasına katılım için aşağıda linkini verdiğimiz web adresinden isminizi yazdırdığınız görselleri sosyal medya hesabınız üzerinden paylaşarak #yeniliktebendevarım hash tag’ini kullanmanız yeterli oluyordu.
işte kampanyayı uzatma kararı alan TOGG tarafından yapılan paylaşım.
#I'm also part of the innovation diyerek TOGG Gemlik’in temeline adını yazdıran 500 bini aşan destekçimize kalpten teşekkür ederiz.
— Türkiye’nin Otomobili (@TOGG2022) July 19, 2020
Bu ilgiye kayıtsız kalmıyor, 16 Temmuz 16:00’da başlattığımız kampanyayı 16 gün daha uzatıyor ve tüm Türkiye’yi bekliyoruz.
https://t.co/91gGegKFNx pic.twitter.com/RccPbh0yMw
Note
If you have any photos or video footage to support our news story, please share them with us using the information provided on our contact us page.








Reply