
Nanoteknolojide Türkiye’nin ilk ileri araştırma merkezi Sabancı Üniversitesi’nde kuruluyor. Nanoteknoloji konusunda 50 milyon liralık yatırım yapacaklarını belirten Sabancı Holding Başkanı Güler Sabancı, ‘Üniversite olarak, bu konuda Türkiye’nin iddiasına katkıda bulunacağız’ dedi
Sabancı Holding Başkanı Güler Sabancı, Sabancı Üniversitesi, Sabancı Vakfı ve Devlet Planlama Teşkilatı (DPT) desteğiyle Tuzla’ya nanoteknoloji (atomsal düzeyde mühendislik) merkezi kurulacağını açıkladı. Sabancı Vakfı’nın 35’inci yılı dolayısıyla düzenlenen toplantıda konuşan Sabancı, bu yatırımın Sabancı Üniversitesi’nin en büyük sorumluluklarından biri olduğunu dile getirdi.
Kaynak; Posta.com.tr
Note
If you have any photos or video footage to support our news story, please share them with us using the information provided on our contact us page.










Reply