4G teknolojisi şu an var olan 3G teknolojisinden 10 kat daha hızlı veri iletişimi ile 1 Ocak 2016’da hizmete giriyor. Bu 4G şebekelerinde yerli ekipman kullanmak zorunlu getirilecek.
Mobil iletişimde 3G’den 10 kat daha hızlı veri transferi sağlayacak olan 4G yerli üretimi de teşvik edecek. 1 Ocak 2016’da hizmete girmesi planlanan yeni teknolojide işletmecilere şebekelerinde belirli oranlarda yerli ürün belgesine sahip ürünleri (baz istasyonu, şebeke ekipmanları vb.) kullanma zorunluluğu getirilecek.
Not
Bu haberimizi destekleyici fotoğraf veya video kaydınız varsa lütfen iletişim sayfasında yer alan bilgileri kullanarak bizimle paylaşınız.









Yanıtla